Dag, Ik voel steeds meer beweging in m'n buik en kan er erg van genieten. Naast de schopjes en draaibewegingen voel ik soms ook langere tijd achter elkaar op dezelfde plek een soort van 'plopjes'. Ik heb net even liggen voelen het was net een paar minuten lang om de 2 tellen een plopje rechtsonder in m'n buik. Ik maak me er niet ongerust om maar ben wel nieuwsgierig, wat kan dit zijn? Heeft iemand een idee?
de hik? Ik weet even niet meer hoe dat precies bij mijn zoontje voelde, maar het was wel een ritmische beweging..
Echt waar? Raadsel opgelost, nooit geweten dat een baby zo 'luidruchtig' de hik kan hebben in de baarmoeder. Dank jullie voor je reactie!
Ik weet nog dat ik de eerste keren ook dacht, wat is dat dan? Grappig he.. Toen mijn zoontje geboren werd moest hij ook vaak hikken en dacht ik steeds terug aan dat gehik in mijn buik
Ja bizar he, ik dacht de eerste paar keren ook Huh wat is dit? Inmiddels kan hij zo hard hikken dat mijn buik mee beweegt met de hikjes.
De hik inderdaad.. Mijn oudste deed het best vaak, en het is pas zo'n 4 maand na de geboorte overgegaan. De jongste minder, en na de geboorte ook niet/nauwelijks meer.
De hik inderdaad. Mijn kleintje heeft dat ook zeker 2 tot 3x per dag. Ik vind het eerlijk gezegd bloedirritant..