Gevoel over geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lellebel35, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste nu elf jaar kreeg ik alleen een termijnecho daarna niks meer gehad. Maar mijn gevoel vertelde me dat ik echt een jongen zou krijgen. Wel alles neutraal aangekleed, maar toch stiekum al een blauw pakje gekocht.... want ik wist toch 95% zeker dat het een jongetje zou zijn.

Ik was dan ook echt verbaasd dat het een meisje was:D.

Ik heb bij die andere twee helemaal geen gevoel meer gehad, ook niet aan begonnen;)

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Bij mij sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn, volgens Nub duidelijk meisje ... 16 weken twijfelende gyn en 17 over duidelijk een piemel!!
    En ik ging er echt vanuit dat ik weer een meid zou krijgen! Super komisch dit! Roze kinderwagen maar verkocht op mp

3. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hahahah ik heb het precies hetzelfde!! Altijd van..Ja hoor gaat goed met hem,of hij beweegt veel,en zulke dingen raar hé?!
    Ik heb 08 februari mijne 20e week echo,dus benieuwd

4. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Vandaag de pretecho gehad..
    En ik had gelijk.. its a girl!! :)

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik was er van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen.. Maar met de geslachtsecho bleek het een meisje te zijn! Manlief wilde zich er niet over uit laten, maar die bleek achteraf een meisje in gedachte te hebben. Hij had het dus goed en ik niet... :)

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik was zeker van een jongen en volgens mij heb ik iedereen van mijn mening overtuigd want iedereen dacht een jongen haha.
    En we hadden met z'n allen gelijk!

7. minimoon

minimoon Niet meer actief

Vorige keer had ik geen idee, en kon het beide kanten op gaan. Het werd een meisje. Nu weet ik zeker dat t een jongen is, puur en alleen omdat alles zo anders is (misselijk, last van kwaaltjes, last van oprispingen). Ik weet dat dat niets hoeft te betkenen, maar ik kan niet wachten tot de 20 weken echo... Nog 2,5 weken.....

8. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik heb altijd volgehouden dat ik een jongens moeder ben en dat roept mijn omgeving ook. Vanaf het moment dat ik zwanger ben heb ik ook het gevoel gehad dat het een jongen is, maar de afgelopen dagen heb ik ineens het gevoel dat het ook wel heel goed een meisje zou kunnen zijn. Juist omdat ik denk dat het een jongen wordt en de meeste mensen in mijn omgeving dat ook zeggen. Gelukkig hebben we morgen avond de 20weken echo, dan zullen we merken of m'n eerste gevoel nog steeds klopt of dat m'n gevoel van de afgelopen dagen toch klopt. Ach... het belangrijkste blijft toch dat het gezond is!

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Wisten jullie dat 80% van de zwangere vrouwen gelijk heeft over het geslacht van hun kindje? :) meer dan je op basis van toeval zou verwachten.

Hier vanaf de dag van de eerste positieve test van mn 1e zwangerschap het gevoel gehad dat het een meisje was. Helaas is ze overleden, maar het was inderdaad een meisje.
    Nu met afgelopen zwangerschap direct het gevoel gehad dat het een jongetje zou zijn en dat klopte ook weer!

10. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Veel kijk plezier morgen en hopelijk is jullie ukkie gezond!

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Mijn gevoel was een meisje en ik droomde over een meisje, had dus gelijk:D

12. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Bij de oudste was ik er heilig van overtuigd dat het een jongen was... Het is een meid
    Bij de jongste was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje was... het is een jongen
    Nu heb ik het gevoel dat het een meisje is.... Ik weet nog niet wat het is. Maar ben wel stik nieuwsgierig

13. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Dit is ons eerste kindje.
    Ik denk vanaf het begin al dat het een jongen is, maar heb heel eventjes getwijfeld. Nu toch weer jongen!
    Man dacht steeds meisje en denkt nu een jongen.

Vanmiddag weten we het, half 5!

14. marjolieke

marjolieke Actief lid

16 mrt 2009
    130
    0
    0
    Bij mijn eerste had ik heel sterk vanaf week 6 het gevoel dat het een meisje zou worden en dit klopte inderdaad.
    Bij deze wist ik het de eerste weken niet, maar daarna kreeg ik steeds meer het gevoel dat dit een jongen zou zijn.
    Bij week 16 is dit inderdaad bevestigt.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Bij mn eerste een jongen en het was idd een jongen.
    Nu denk ik dat het een meid is. Nog een kleine 7 weken en dan weten we het :D

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij Aiden riep ik een dag voor de geplande keizersnee (we wisten het geslacht toen niet) dat het een jongen zou zijn en dat is dus ook zo.

Bij deze wist ik stellig dat het een meisje zou zijn, echter bij de 20 -wekenecho bleek er toch echt een piemeltje aan te zitten.

17. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Spannend! Succes vanmiddag..

18. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Bij mij zegt het moedergevoel niks!

De 1e zwangerschap: in het begin dacht ik een meisje, later een jongen en bij de pretecho 29wkn zag ik het gezichtje en wist toen zeker het is een meisje. En dat is ze ook!

De 2e zwangerschap: wist ik zeker dat het een meisje was en noemde haar ook al steeds bij de naam. De echo wees uit dat het een jongen was en ik begreep er helemaal niks van, haha!

De 3e zwangerschap: denk ik weer een meisje, iedereen om mij heen denkt een jongen en de twee mediums die voelden ook een jongen bij mij...

Over twee dagen hebben we de echo.
    Ik ben zooo nieuwsgierig! Heb wel al een hele leuke roze flessenwarmer met hartjes gekocht...oh,oh

19. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Man en ik hadden gelijk; het was overduidelijk te zien, het is een jongen :D
    We zijn echt apetrots op onze kleine vent!

20. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor dat ik zwanger was was ik altijd bezig met dat ik een meisje wou/zou krijgen. Toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was had ik gelijk het gevoel dat het een jongen werd en ook erg bezig met jongens dingen. Eerst wou ik het niet weten wat het word maar toen ik eenmaal dat gevoel had van een jongen wou ik ook weten of ik gelijk had. En het was zo ik had gelijk.

Deel Deze Pagina