Na drie dagen veter en ballon (primen baarmoedermond) niks!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mynne, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mynne

Mynne Lid

18 jun 2012
    78
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik kreeg donderdag een hormoonveter (waarop ik heftig reageerde en flinke voorweeen kreeg die ik echt moest wegpuffeb) maar helaas, geen resultaat. Toen vrijdag een balloncatheter, ook hierop nog niet inleidbaar, zondag weer een ballon, maandagochtend nog niet voldoende opneming om vliezen te breken en in de inleiding te starten,
    Nu thuis, morgen op poli kijken of ik uit mezelf iets ontsluiting heb gekregen, anders woensdag weer een ballon.
    Het is slopend!!!!!!!
    Wie herkent dit? Lees overal dat vrouwen van het 'primen' snel bevallen...

2. Mynne

Mynne Lid

18 jun 2012
    78
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ps bijna 40 weken, inleiding vanwege hyperemesis gravidarum.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hier ook zo'n slopende inleiding gehad. Eerst 2dagen 2x per dag gel. Kreeg ook enorme pijnlijke buiken (moest pijnstilling en slaapmiddel hebben om te kunnen slapen) maar geen resultaat. Na een verplichte rustdag kreeg ik op dag 4 een ballon. Dit deed gelukkig bij mij wel iets. Dag daarna vliezen gebroken en aan het infuus. 's Avonds was eindelijk mijn kleine man er.

Hebben ze al aangegeven hoe lang ze ermee door willen gaan? Kom goed voor jezelf op hoor. Ik heb het er achteraf nog best moeilijk mee gehad. Vond het verschrikkelijk om de laatste week van mijn zw in het zh te liggen.

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    helaas ook ervaring met zon lange inleiding ook ik dacht inleiden zal wel meevallen nou bijna een week duurde het.. en pas de dag dat ik beviel was het rustig op de verloskamers dat ze toen een cm geforceerd hebben want al die dagen 2x pd gel deed 0,0 !
    en ik was er ook zo klaar mee een paar keer gehad dat ik hele dag weeen had die ik weg moest puffen van de pijn en dan horen er is weer niks gebeurd :( moed zakt je in de schoenen :(

die dag dat het rustig was heeft ze dus een cm gecreeerd (au!) met haar vingers en toen de vliezen gebroken en infuus erop. wederom hele dag flinke weeen (nog veel pijnlijker dan die dagen ervoor) ze warne ook regelmatig maar helaas deden ze ook de hele dag weer niks zelfs niet na infuus tig keer hoger :S
    toen bood gyn zelf ruggenprik aan en kreeg ik 2 uur de tjid om te laten vorderen moest rusten.. als er niks gebeurd was werd het ks..
    en zo geschiedde ;)

mijn grootste angst dat het deze keer weer zo duurt.. dat heb ik nog veel zwaarder gevnoden dan die hele ks en herstel bij elkaar!
    ik was al lang op punt van snij me aub open.. ben er klaar mee!

hopelijk gaat het bij jou nu wel wat doen ik herken je gevoel ewet dat het slopend is..

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier bij de 1e ook van maandag tot en met vrijdag bezig geweest.. Ze wilde een rustdag donderdag omdat dit psychisch beter zou zijn.. Nou voor mij niet hoor haha!
    Op vrijdagochtend niks veranderd, gesprek met de gyn, dinsdags een keizersnede.. Toch wilde zij zelf ook ff voelen, en zij kon mijn vliezen breken.. Vanaf dat moment ging het snel, 6 uur later was hij er!

6. Anne22

Anne22 Actief lid

18 nov 2007
    220
    1
    0
    Pffffff klinkt heftig!
    Ik word vrijdag ingeleid als beebje zich voor die tijd nog niet heeft aangediend. Klinkt niet zo bemoedigend....
    Heel veel succes Mynne, hoop dat je er snel vanaf bent!

7. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Helaas ook geen succesverhaal voor inleiden. De gel heb ik in 4 dagen 7x gehad (op donderdagavond beginnen met 1, vrijdags 2x, zaterdag rustdag, zondag en maandag 2), en 3x strippen, uiteindelijk een keizersnee gekregen.
    Ik had ook van de gel en strippen hevige krampen, maar de ontsluiting bleef 1 cm (had ik al 2 weken voor de start van de inleiding)
    Keizersnee vond ik een enorme opluchting en herstel viel me ook nog mee...

Deel Deze Pagina