Pijnlijke strakke buik!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anneliee, 5 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneliee

Anneliee Lid

2 nov 2016
    47
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Donderdag ben ik 35 weken zwanger van ons meisje :)

Nu heb ik vanaf week 32 al zo’n ontzettende gespannen buik dat ik me soms geen houding meer aan weet te nemen. Liggen, staan, zitten, niks is comfortabel! Hierbij is het ook zo zodra ik even een boodschapje moet doen oid dan begint het ook erg pijn te doen, steeds weer op dezelfde plek! Ongeveer ter hoogte van m’n navel aan de (voor mij) linkerkant.

Ik heb een zoontje van 2 jaar die ook nog heel veel aandacht vraagt en ik kan het soms echt niet bolwerken om hem aandacht te geven en merk dat het echt heel zwaar wordt. Ook de nachten zijn een hel en ik kom totáál niet tot rust omdat die buik erg irritant en pijnlijk gespannen is.

Ook is mijn buik voor dit termijn erg groot en lijkt het wel alsof ik al over tijd loop. En heb het gevoel van onder alsof ik 40 ontstoken haarzakjes heb in m’n liezen terwijl dit niet zo is. (Zal wel bandenpijn zijn?!)

Sta onder controle voor te veel vruchtwater in het ziekenhuis en moet morgen weer heen. Vinden jullie dat ik dit moet bespreken want hou dit écht niet nog 5 á 7 weken vol!

Liefs

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Uh ja dat lijkt me wel iets om te bespreken. Ik denk alleen niet dat ze heel veel nu voor je kunnen doen gezien de termijn. Het klinkt trouwens als harde buiken. Daar kun je helaas niet heel veel aan doen.

3. Anneliee

Anneliee Lid

2 nov 2016
    47
    12
    8
    NULL
    NULL
    Nee klopt, daar ben ik me ook van bewust dat dit nu nog niet kan (zou dat nu ook zelf nog niet willen ivm het termijn) maar leuk is anders.

Ik heb sowieso veel harde buiken en dit voelt echt anders. Dit is de hele dag en nacht door.

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hier vandaag bij de verloskundige geweest omdat ik sinds donderdag harde buiken/voorweeën heb in de nacht. En overdag een strakke buik.
    Ze hebben alles gecheckt (bloeddruk, blaasontsteking en inwendigonderzoek), maar konden niks vinden.
    Hier het advies om 2 weken rustig aan te doen. Wat ook lastig is als mijn 3 jarige thuis is.
    De voorweeën moeten natuurlijk niet overgaan in echt weeën.

Ik zou het dus wel even melden bij de volgende controle.

Deel Deze Pagina