vraagje belastingen. (schadevergoeding

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

er is mij een schadeclaim toe gewezen deze kan ik binnen nu en 14 dagen verwachten. maar het bedrag wat ik nu op papier heb ik neem aan dat daar nog belasting vanaf moet of niet?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zover ik heb begrepen niet.. Dat is gewoon voor de geleden scyade ik heb ook al aantal x gehad en het bedrag wat ze zeiden ook gewoon uitgekeerd ook geen belasting moeten betalen

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Je moet een papier vragen aan je advocaat dat zo gauw de belasting komt ze naar de tegenpartij gaan.

Heb ik ook weet zo gauw niet hoe t heet

4. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het goed is is de claim belastingvrij. Kan je bij je advocaat navragen. Hier zal je dan een brief van krijgen dat de vergoeding belastingvrij is

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke dat is fijn. ik krijg namelijk vandaag de brief zeg maar dus ik weet alleen hoeveel en dat het binnen 14 dagen op rekening moet staan. maandag maar ff bellen

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Had jij ook een ongeluk gehad met whiplash klachten oofzo?
    Ik zit ook nog steeds in een zaak.. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je uiteindelijk voor vergoeding hebt gekregen? En wat voor klachten je hebt / had (beetje ter vergelijking) wil he dat misschien via pb zeggen? Als je dat niet wilt snap ik dat ook hoor!

Deel Deze Pagina