Hoiii, Toch maar even een account aangemaakt want ik kon nergens een soortgelijk verhaal vinden. Hopelijk staat het bij het goede onderwerp. Kort maar krachtig: 1 week overtijd 2,5 dag bloedverlies 3 negatieve testen Wél allerlei zwangerschapssymptomen... Help Bij voorbaat alvast zeggen dat de kans dat ik zwanger ben 0,0000000001 is. (3 zwangerschapstesten negatief) De situatie: Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen en ik verwachtte vrijdag 23 september mijn menstruatie. Deze bleef uit tot vrijdag 30 september (week overtijd). Ik had toen al 2 zwangerschapstesten gedaan, maandag en donderdag. Allebei negatief. Wél had ik allerlei symptomen en als ik online een test invulde gaf hij 90% kans aan. Maar ons lichaam is behoorlijk goed in ons voor de gek houden he meiden. Vrijdag 30 september kreeg ik 's middags kramp en verloor ik opeens wat bloed, dat kwam samen met een vlaag van misselijkheid en duizeligheid. Het was behoorlijk weinig bloed, waterig en niet zoals bij normale menstruatie, kwam vrijwel alleen eruit bij het afvegen en zelden een druppeltje in mijn inlegkruisje. De kramp heb ik alleen vrijdag gehad, zaterdag en zondag merkte ik helemaal niks van het 'menstrueren'. Vanmorgen toch nog maar een test gedaan, natuurlijk ook negatief. Maar eh, wat is het dan wel?? Herkent iemand iets?
Hoii Ballon! Lief dat je zo snel reageert, als antwoord op je vraag. Al ruim een jaar van anticonceptie af. Eigenlijk vrijwel gelijk weer een normale cyclus van 28 dagen opgepakt daarna.
Kan het niet zo zijn dat je eitje niet is gesprongen en dat de bloeding op de 30e een innesteling is geweest of een ovulatiebloeding. Heb je kort voor de 30e nog gevreeen? ( toch grappig dat we dat allemaal hier aan elkaar vragen en in het echte leven dit toch een beetje gek is he haha )
Ik heb iets soortgelijk meegemaakt, ook een week overtijd en negatieve testen. Blijkbaar had ik toevallig die maand een late eisprong gehad. Ik had pas na 5 testen mijn eerste positieve test. Ik zou het dus nog even afwachten en om de 2 dagen opnieuw testen.
Heel nuchter : Bloeding + negatieve testen = niet zwanger. Dan heb je gewoon een lichte menstruatie gehad. En dat kan. Symptomen zeggen weinig helaas. Veel vrouwen voelen elke ronde van alles en nog wat wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen heeft. In de ronde dat ze uiteindelijk zwanger bleken, bleken ze niks bijzonders te voelen. Let dus niet teveel op symptomen, maar vertrouw op je testen. Vertrouw je de testen niet, vraag dan een bloedtest aan bij je huisarts. Met een bloedtest kun je veel eerder zien of je zwanger bent, dan met een urinetest.
Hmm dank voor de vele reacties Ben zelf ook redelijk nuchter eronder gelukkig, geen hoge verwachtingen (was sws niet gepland geweest, maar natuurlijk wel gewenst). @ballon, inderdaad hahah, normaal praat je er echt niet zo makkelijk over. Nu ben ik wel een flap uit maar zover praat je er normaal niet over door 😋 Zou best kunnen die late ovulatie , en heb daarvoor ook nog gevreeën, maar helaas zie onderstaande is het verder gegaan met bloeden. dacht overigens ook dan innesteling maar 1 dagje was?🙈 Het menstrueren is een soort van verder gegaan. Lees 15 min kramp, bloeden, 's avonds weer gestopt. Volgende ochtend niks, middag weer wat bloeden. 'S avonds weer niks. Heel vaag allemaal, normaal gesproken aan een stuk door en nu heel licht en dan zo. Mijn temperatuur is overigens ook nog steeds niet gedaald.. Maar als er ooit wat gezeten heeft is het ondertussen dus wel verweggebloed Vanmorgen wel een bloedtest gedaan, moest toevallig toch een keuring voor bloeddonatie. Dus als het iets bijzonders was komt dat binnen de komende 4 weken wel naar boven. Laat het nog wel weten! Dank jullie wel!
Heb je al nieuws? Ik herken mij echt in jouw verhaal, ik heb enkele keren op het toilet gezeten al wenend omdat mijn 'menstruatie' was doorgebroken en een uurtje later was er weer niets meer. Dan opnieuw bloed verloren met stolsels, enz. Ik duim met je mee voor een positieve uitslag. Wel goed dat je er nuchter onder blijft, kan echt 2 kanten opgaan helaas
Hoi, Nee nog niets, heb eerlijk gezegd ook niet meer getest. Ik wacht even af of ik nog iets hoor van sanquin (die laten alleen iets weten wanneer er iets afwijkends is in je bloed, o.a. zwangerschapshormoon). En anders plande ik om vóór de eerst volgende bloeddonatie toch nog even te testen. Want het voelt allemaal heel anders daar beneden Het bloedverlies is voorbij, was echt precies wat jij zegt, vn na inspanning ofso dat er ook weer bloed kwam en dan uurtje later niks meer of alleen bij vegen super weinig. De boel is nu gewoon echt droog daar beneden (sorry voor de details), dat is ook niet gewoonlijk bij mij. Ik krijg ook weer krampjes, heb af en toe heel licht steekjes in mijn borsten, al 3 weken met vlagen misselijk echt beroerd en duizelig, maar niet overgeven. Tja gewoon van die kleine dingetjes die je er dan toch van weerhouden een wijntje te drinken enz tot je het écht zeker weet. Maar zodra ik meer weet laat ik het horen! Jij hebt het over je vorige zwangerschap toch of heb je het nu weer? Je leest natuurlijk alleen de bijzondere verhalen online van mensen die wel gebloed hebben tijdens de ongesteldheid vanwege te laag hCg gehalte, maarja hoe groot is de kans dat je toevallig zo'n uitzondering bent hè..
Floor(?), Hoelang heb jij gewacht tussen de testen? Want ik las dat je er 5 hebt moeten doen :') Pff weet niet of ik de 'hoop' zolang hoog kan houden