kraamverband, welk merk?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Jalea, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik kreeg in mn kraampakket kraamverband van het merk Van Heek, beviel super.
    echter dat is nergens in de winkels te koop, overal verkopen ze het merk Heltiq oid, dat vond ik echt niks. het zweette als een gek en zat helemaal niet fijn. heb alle supermarkten en drogisterijen al afgezocht.

waar kopen jullie je kraamverband en van welk merk?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb geen kraamverband gekocht, zat gewoon in het kraampakket, en de eerste week gebruikt wat er in het zh aanwezig was (niet eens op het merk gelet). Daarna overgestapt op maandverband.

Je krijgt toch nu weer een kraampakket? Of heb je het al ontvangen en zat er nu een ander merk in? Misschien anders even je verzekering bellen om te vragen waar zij het kopen? :D

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat er in het ziekenhuis was, was ook goed. maar daar stond geen merk op vermeld dus daar werd ik niks wijzer van ;)
    de verzekering koopt het groots in, het is ook een merk dat aan ziekenhuizen enzo levert. heb al online gezocht maar geen webwinkel gevonden die het verkoopt. zit eraan te denken om m'n apotheek eens te vragen of ze niet wat voor me kunnen bestellen :D al hoef ik dan niet direct een doos vol ;)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Je kunt het overal kopen, apotheek, drogist, ze hebben zelfs Kruidvat huismerk.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben nog wat extra pakken gaan halen bij de apotheek !
    die zijn me super goed bevallen en zijn lekker goedkoop !
    wil ze straks ook gaan halen voor de nachten als ik weer ongi ben ! het scheeld de helft aan geld met al dat merk spul en ik vind zelf dat ik het ook langer kan verdragen van onderen omdat je het wel een aantal weken moet dragen !
    gelukkig nu alleen in de nachten nog ....

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik vond de kraamverbanden van het ziekenhuis echt heerlijk. :)

Waren van Tena.

7. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    ik heb in het ziekenhuis het kraampakket gebruikt en eens thuis gewoon maandverband.

leek mij gewoon het gemakkelijkste.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik het zh had ik tena extra en thuis gebruike ik zwarte kotex. zonder plastic, heerlijk!

Deel Deze Pagina