Gevoel van niet zwanger kunnen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door palmie, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    wij zitten pas in ronde 5 nu, maar toch word ik al heel erg onzeker tenslotte heel veel familieleden waren snel zwanger.
    mijn man zegt ook dat ik er te veel mee bezig ben, maar zoals jullie zelf weten dat is makkelijker gezegd dan gedaan ergens anders mee bezig zijn heh.
    wens jullie allemaal succes
    liefs
     
  2. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ooh sorry

    ik zag dat er een vraag was naar Shatavari tabletten.

    Ik heb die besteld via de pre-momshop, schijnt je vruchtbaarheid te verhogen en is gewoon goed voor de cyclus.

    Ik ben deze eind november 2005 gaan slikken en ben zoals ik denk 28 december 05 aangeteld.

    Ik had ergens gelezen dat een vrouw was aangeteld, nadat ze deze was gaan slikken dus jaaah zoef :oops: meteen op internet gezocht en besteld. Was netjes 2 dagen later in huis. Het is niet zo'n dure kruid. Mischien verkopen ze het ook in de winkels.
    Ik weet niet of het ermee te maken heeft gehad dat het in ronde 5 wel lukte. Maarja het is in ieder geval een goede kruid.

    gr. cassandra
     
  3. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nou dat klinkt wel heel erg goed,welke site was dat waar je ze hebt besteld?

    Jeetje nog een pilletje erbij straks haha ;)
     
  4. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Ik herken dat ook heel duidelijk!
    Heb jarenlang het idee gehad niet zwanger te kunnen worden.
    Nu een half jaar met de pil gestopt, en toch 2x zwanger geweest. 1e keer was ik me er niet van bewust, maar de 2de keer waren we zo blij, helaas weer mis gegaan.
    Nu zit ik nog in een heftige emotionele fase (gister gehoord dat ik een leeg vruchtzakje had), maar ben zoooo vreselijk bang dat het niet meer zal lukken (ook al kan ik wel zwanger worden), vertrouw mn lichaam echt niet meer :cry:
    Het is helaas niet allemaal vanzelf sprekend...ook al ga je daar stiekem wel van uit :(
     
  5. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wel moed blijven houden hoor,het komt vast allemaal goed!!
    En we zijn er voor elkaar hier en steunen elkaar door dik en dun :) !!
    Kop op meid!
     
  6. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik gebruik tarwekiemcapsules,maar kan je dan ook
    shatavaritabletten daarbij gebruiken?of is dat een beetje teveel van het goede :)
     
  7. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mijn vriend heeft vroeger een periode flink drugs gebruikt (nu niet meer), daardoor ben ik ook bang dat we misschien geen kinderen kunnen krijgen. Hij is er zelf heilig van overtuigd dat het gaat lukken, maar zolang ik nog geen positieve zwangerschapstest in handen heb blijft die twijfel..
     
  8. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gek dat toch zoveel meiden hetzelfde voelen maar dat is dan ook wel weer motiverend want je weet dat je niet de enige bent :)
    Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat vroeg of laat onze tijd ook komt en dan lezen we met heel veel plezier dit topic nog eens door,tenminste dat hoop ik dan he ;)

    Succes meiden en zet hem op !!
     
  9. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb die angst ook.

    Mijn intuïtie zegt dat het niet zal lukken (misschien met een beetje hulp van doktoren wel). Maar wanneer je naar HA gaat zegt deze gewoon dat je maar een jaar moet wachten en temp moet nemen en ovutesten moet doen. Daar schiet je wat mee op zeg! Ik heb dit gevoel altijd al gehad (van jongs af aan al) maar het wordt nu steeds meer versterkt doordat ik nu al in de 11de ronde zit en inderdaad nog niet zwanger ben. Nu krijg ik dat gevoel heel sterk van: zie je wel, dat wist ik wel.
    13 april moet ik toch naar de gyn (voor controle uitstrijkje) dus kan ik het mooi bij hem neerleggen en dan maar hopen dat hij het wel serieus neemt.

    Ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met dit gevoel, goed idee dit onderwerp!

    Liefs Marjan
     
  10. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou vrouwelijke intuïtie is ook niet meer wat het is geweest ;)

    Of in elk geval die van mij dan toch niet, want ik ben zwanger!

    Liefs Marjolein
     
  11. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    En mOlly haar intuïtie deugt ook van geen kant, haha
     
  12. Niet meer actief

    hhihi die leuke intuitie's van vrouwen je kunt er soms geen touw aan vastknopen
     
  13. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou ik heb de laatste 2 cyclussen ook Shatavari geslikt en daarbij ook nog Dong Quai (Chinese Engelwortel), die laatste heb ik tot een paar dagen na ei geslikt en ik heb ook nog een kettinkje om gehad met een rookkwats en te veel was het niet want in de 11e ronde ben ik zwanger geworden. Dan ga je toch denken dat het zeker geholpen heeft (en ook om de dag klussen in de vruchtbare periode en temperatuur en ovulatietesten) Dus te veel was het niet! Oh ja, ik kreeg nog een tip van min zus over je houding tijdens het klussen: op z'n hondjes :oops: en dat hebben we gedaan, met resultaat! Haha

    Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

    Liefs Marjolein
     
  14. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Volgens mij is het ook een kwestie van timing hoor. Afgelopen periode hebben we echt tijdens mijn eisprong geklust (dit voelde ik en gaf mijn ovulatietest ook aan) en kijk maar naar mijn banner. Het temperaturen geeft je ook een duidelijk inzicht. Voorheen deden we maar wat en heb ik denk ik nooit op het juiste moment sex gehad. Nu ik zwanger ben ben ik wel super opgelucht, want ik denk dat het gevoel van onvruchtbaarheid pas verdwijnt op het moment dat je die 2e streep op de test ziet. Succes meiden!
     
  15. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik wilde dit topic alweer naar boven halen toen zondag mijn :evil: :evil: 5 dagen te vroeg kwamen,maar dacht nee laat ik dit nou niet doen want ik voelde me al zo beroerd......maar meiden inderdaad, jullie zijn het goede voorbeeld en dat wij maar snel mogen volgen :) :D
     
  16. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Inderdaad!! Deze berichten geven weer goede hoop voor ons onzekere dames! Gelukkig gaat die intuitie toch niet altijd op....

    En nu maar hopen dat het bij de rest ook allemaal wel meevalt!

    Marian
     
  17. Mouch

    Mouch Lid

    8 feb 2006
    20
    0
    0
    Ben ondertussen ook al aan ronde 15..
    Volgende maand toch maar eens langs gyne

    Inderdaad goede hoop voor diegenen waar het niet meteen lukt!

    Let's hope for the best!
     
  18. Niet meer actief

    Ik heb die angst ook best wel, bij ons is het al een aantal generaties niet zonder doktersbezoeken gelukt... ik word daar best onzeker van, ik wil het eigenlijk niet eerst een jaar gaan proberen voorfat we naar de dokter 'mogen'! Ben een jaar terug al een aantal maanden met de pil gestopt, nu zegt dat natuurlijk niks, maar de angst zit er wat dat betreft best in.
     
  19. samantha1986

    samantha1986 Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi allemaal, :D :D

    ik heb dat ook heel lang gedacht en nou nog steeds wel :oops:
    omdat we nou al met de 11de ronde bezig zijn. :oops:
    en nou maar afwachten en anders de volgende maand weer.
    en ik hoop dat het wel lukt .


    groetjes
    heel veel liefs samantha
     
  20. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb het gevoel ook gehad en zelfs toen ik klein was zei ik het tegen mijn ouders; "Ik kan later geen kinderen krijgen"!

    We hebben er een tijd over gedaan voor ik zwanger raakte en daar word je niet echt heel zeker van (mijn vriend zit in het leger, dus is ook vaak en dan ook nog eens voor lang weg)! Toen hij een keer van een uitzending terug thuis kwam, was ik in 1 maand zwanger)! Het is helaas uitgelopen op een miskraam, maar ik wist wel dat ik zwanger kon raken! Bern er toen veel minder mee bezig geweest en raakte weer binnen twee maanden zwanger en heb nu een pracht van een dochter! En nu ben ik weer zwanger, afgelopen maand weer iets meer geklust dan normaal en het was raak!!!

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar er zijn zo te zien veel meer vrouwen die met dat idee rondlopen en raar is die gedachten dus zeker niet!!!

    Ik hoop dat je, je gedachte snel opzij kan zetten, het zal vast een keertje gaan lukken, je zit nou eenmaal in een lastig pakket doordat je vriend vaak weg is, dat telt ook mee, hè, dat moet je niet vergeten, want we zijn natuurlijk maar een aantal dagen vruchtbaar in de maand (maar dat hoef ik je niet te vertellen)!
     

Deel Deze Pagina