Gevoel van niet zwanger kunnen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door palmie, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    wet je wat ik zo leuk vind? dat er heel wat dames op dit onderwerp hebben gereageerd en nu zwanger zijn. dat geeft nog eens een goed gevoel!

    ik herken het wel hoor, dat je twijfelt of je wel zwanger kan raken. ik vind het sowieso een wonder, zeker als je er over nadenkt. twee zulke kleine dingen en dat blijft dan "plakken" en wordt dan een kindje. zo bijzonder. ik heb twee rondes geleden denk ik een "missed abortion" gehad. zo'n pijn met bloedverlies. toen dacht ik er gebeurt in ieder geval iets. nu is het weer onzeker en raar, maar met echo in vooruitzicht geeft het hopelijk wat meer duidelijkheid.

    het enige wat ik nu denk is heb hoop, onze tijd komt nog wel. iedere keer weer ongesteld worden is zo'n teleurstelling, maar nu ik zo veel overtijd ben krijg ik wel een beetje vertrouwen hoe het voelt als je nie meer ongi wordt. nu nog hopen op goede bevruchting maar dat komt vast wel.

    voor jou ook palmie. houd je vast aan de meiden die hadden gereageerd op dit onderwerp en nu heerlijk zwanger zijn. en dat je mannetje niet zo veel thuis is. ik kan me voorstellen dat het klussen dan veel intenser is en dat is alleen maar positief! als hij er is lekker van genieten en dan komt ook jullie wonder!
     
  2. samantha1986

    samantha1986 Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi allemaal, :D :D

    ik heb dat ook heel lang gedacht en nou nog steeds wel :oops:
    omdat we nou al met de 11de ronde bezig zijn. :oops:
    en nou maar afwachten en anders de volgende maand weer.
    en ik hoop dat het wel lukt .


    groetjes
    heel veel liefs samantha
     
  3. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb het gevoel ook gehad en zelfs toen ik klein was zei ik het tegen mijn ouders; "Ik kan later geen kinderen krijgen"!

    We hebben er een tijd over gedaan voor ik zwanger raakte en daar word je niet echt heel zeker van (mijn vriend zit in het leger, dus is ook vaak en dan ook nog eens voor lang weg)! Toen hij een keer van een uitzending terug thuis kwam, was ik in 1 maand zwanger)! Het is helaas uitgelopen op een miskraam, maar ik wist wel dat ik zwanger kon raken! Bern er toen veel minder mee bezig geweest en raakte weer binnen twee maanden zwanger en heb nu een pracht van een dochter! En nu ben ik weer zwanger, afgelopen maand weer iets meer geklust dan normaal en het was raak!!!

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar er zijn zo te zien veel meer vrouwen die met dat idee rondlopen en raar is die gedachten dus zeker niet!!!

    Ik hoop dat je, je gedachte snel opzij kan zetten, het zal vast een keertje gaan lukken, je zit nou eenmaal in een lastig pakket doordat je vriend vaak weg is, dat telt ook mee, hè, dat moet je niet vergeten, want we zijn natuurlijk maar een aantal dagen vruchtbaar in de maand (maar dat hoef ik je niet te vertellen)!
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    wet je wat ik zo leuk vind? dat er heel wat dames op dit onderwerp hebben gereageerd en nu zwanger zijn. dat geeft nog eens een goed gevoel!

    ik herken het wel hoor, dat je twijfelt of je wel zwanger kan raken. ik vind het sowieso een wonder, zeker als je er over nadenkt. twee zulke kleine dingen en dat blijft dan "plakken" en wordt dan een kindje. zo bijzonder. ik heb twee rondes geleden denk ik een "missed abortion" gehad. zo'n pijn met bloedverlies. toen dacht ik er gebeurt in ieder geval iets. nu is het weer onzeker en raar, maar met echo in vooruitzicht geeft het hopelijk wat meer duidelijkheid.

    het enige wat ik nu denk is heb hoop, onze tijd komt nog wel. iedere keer weer ongesteld worden is zo'n teleurstelling, maar nu ik zo veel overtijd ben krijg ik wel een beetje vertrouwen hoe het voelt als je nie meer ongi wordt. nu nog hopen op goede bevruchting maar dat komt vast wel.

    voor jou ook palmie. houd je vast aan de meiden die hadden gereageerd op dit onderwerp en nu heerlijk zwanger zijn. en dat je mannetje niet zo veel thuis is. ik kan me voorstellen dat het klussen dan veel intenser is en dat is alleen maar positief! als hij er is lekker van genieten en dan komt ook jullie wonder!
     

Deel Deze Pagina