Buikpijn en misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja1402, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    We zijn nu voor de eerste maand weer aan het klussen....maar het lijkt wel of mijn lichaam het zaad van mijn man niet kan verdragen ofzo :oops: Elke dag na het klussen heb ik zo'n buikpijn en ben met vlagen misselijk. Zou dit nu met de eisprong te maken kunnen hebben, of toch met iets anders?
     
  2. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Poehee meid, ik weet t niet. Wat vervelend dat je steeds buikpijn hebt en duizelig bent na het klussen! Misschien kun je dit beter effe met je huisarts bespreken....

    doeii
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Wat het is weet ik neit.

    Maar ik herken het wel degelijk.
    Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik na de wc ging, en vervolgens de trap niet meer op kon van de pijn in mijn buik.
    Heb ook geen flauw idee wat het is, maar het hield vaak pas met een drie kwartier een uur op.

    Ben benieuwd of iemand weet wat dat is.
    Je bent in ieder geval niet de enige.
     
  4. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ben ook misselijk na het klussen en ook de buikpijn (die is er niet altijd)..ik zei toevallig een paar dagen geleden nog tegen hem (bij wijze van grap) het lijkt wel of ik allergies ben voor jou zaad :(
    greetz asjuh
     
  5. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik zou ook als ik jou was ff langs de huisarts gaan, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.
    Succes groetjes,

    Senna
     
  6. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ben van plan eerst de eerste ronde eens af te wachten....ik zit nu ongeveer rond mijn eisprong, misschien heeft het daar wel mee te maken :rolleyes:

    Mocht ik er de 2e ronde (hopelijk komt ie er niet, maar ben wel reeel) dan ga ik eens naar de huisarts om te vragen wat dat nou kan zijn. Ik ben dus blijkbaar niet de enigste die daar last van heeft...
     
  7. samantha1986

    samantha1986 Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

    ik heb daarook af en toe last van maar niet elke
    keer na het klussen
    en ik ben ook wel benieuwd wat het.
    maar ik heb dan niet heel lang buikpijn dat is
    ongeveer weer na tien minutjes over ofzo

    heel veel liefs samantha
     
  8. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik heb er van zaterdag tot maandag echt last van gehad, maar vanaf maandagavond was het ineens weg :( Nouja gelukkig maar, want het is niet echt fijn... Ik vermoed dat ik het afgelopen weekend mijn eisprong gehad heb en dat het daar aan gelegen heeft.

    Het is elke keer wat anders, sinds vandaag heb ik een beetje een ongesteldheids gevoel...vraag me af wat dit nu weer betekend. Gek is dat, dat nu alles ineens opvalt nu je probeert zwanger te raken!
     
  9. samantha1986

    samantha1986 Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

    ik heb daarook af en toe last van maar niet elke
    keer na het klussen
    en ik ben ook wel benieuwd wat het.
    maar ik heb dan niet heel lang buikpijn dat is
    ongeveer weer na tien minutjes over ofzo

    heel veel liefs samantha
     
  10. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik heb er van zaterdag tot maandag echt last van gehad, maar vanaf maandagavond was het ineens weg :( Nouja gelukkig maar, want het is niet echt fijn... Ik vermoed dat ik het afgelopen weekend mijn eisprong gehad heb en dat het daar aan gelegen heeft.

    Het is elke keer wat anders, sinds vandaag heb ik een beetje een ongesteldheids gevoel...vraag me af wat dit nu weer betekend. Gek is dat, dat nu alles ineens opvalt nu je probeert zwanger te raken!
     

Deel Deze Pagina