gevoel van ongesteld worden, toch zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ann1, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinada

sinada Niet meer actief

Ik had het ook hoor. Dag voor de test ( 5 dagen overtijd) echte ongi krampen. Toen ze de volgende ochtend weer weg waren ben ik gaan twijfelen of ik niet gewoon zwanger zou zijn. En ja hoor

2. Ann1

Ann1 Lid

2 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor jullie reactie!

Herkent iemand dit toevallig?
    Ik ben net gestopt met de pil, sinds begin april.
    Mijn lichaam is/was nog bezig met het vinden van het natuurlijke ritme. Mijn lichaam zal rond de eisprong (als het de eisprong is geweest wat ik voelde, maar denk het wel) daar het meeste mee bezig zijn geweest, vandaar de klachten denk ik. Had echt hele opvallende dingen op de dag van de eisprong en paar dagen erna, als heel erg moe ineens, paar dagen erg misselijk geweest, darmen erg van slag (meer dan normaal), veel honger, last van krampen in heel mijn buik (precies zoals ik heb voor ik ongesteld word). Een week later nadat ik denk een eisprong te hebben gehad, had ik 1 dag heel erg last van die krampen en erg last van mijn stoelgang. Dacht echt dat ik ongesteld moest worden. (ik hoor alleen iedereen praten over krampen in de lies, maar bij mij begint het net onder de navel al, links en rechts, tot helemaal onderin de vagina eigenlijk) Na die dag zijn die krampen voor het eerst, nada ze begonnen waren bij de eisprong, eigenlijk bijna helemaal weggegaan. Nu voel ik af en toe een steekje, maar niks bijzonders. Heb verder nergens last van. Ja trouwens een week na de eisprong heb ik ook dagelijks witverlies. Begon als wit waterachtig maar werd steeds dikker tot het nu slijmerig is. Ken mijn cyclus nog niet, dus dat is een beetje lastig. Als ik een gemiddelde cyclus aanhoud moet ik begin volgende week pas ongesteld worden. Maar het kan vast veel later zijn omdat ik net met de pil gestopt ben.
    Ik hou alle opties nog even open haha.

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dit voelt ook anders dan ongi.. en ik weet wanneer ik mn ei had omdat ik temperatuur.. en 14 dagen erna wordt je normaal ongi, maar dit is te vroeg en te weinig! Oooh ik hoop het zo.. heb mezelf wel vaker gek gemaakt, maar zou het nu dan toch? Ik ben bang als ik te vroeg ga testen ik weer teleurgesteld ben :(

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik voel me al 2 dagen heel erg ongesteld, maar er is geen bloed te bekennen.. :D Dus het kan nog alle kanten op.
    Morgen ga ik een testje wagen!

5. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend!!! succes met wachten en testen!

6. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat is een goed teken! Ga je morgen testen?? Spannend meid! Ik hoop het echt voor je.. voor ons allemaal!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, morgen ochtend ga ik testen! Maar ik word altijd in de nacht ongesteld. Dus als ik hoop vannacht niet dat het komt! Dan kan ik morgen ochtend gewoon testen.. :D

8. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suc6 ik zal voor je duimen Bloemmm

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hier nog 1 met ongi gevoelens maar dan met steekjes(groeien bm)

suc6 met testen dames

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja bij mijn vorige zwangerschap wat wel uitgelopen is op een miskraam had ik dit ook heel sterk al een paar dagen voordat t me nod was iedere keer ging in naar de wc om te kijken ofdat ik nou ongie was maar er kwam niks maar ik had al meerdere klachten wat ik voor me gevoel niet eerder had meegemaakt ik had al het gevoel dat ik zwanger was en op me nod was de test dan alleen nog maar een bevestiging van wat ik al wist.....zwanger!

11. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #31 MeMyself, 8 mei 2010
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
    En? en? en??????? ;)

Ik zag zojuist op een ander forum staan dat je een negatieve test had, maar nog steeds niet ongesteld.. Ik duim nog steeds voor je ;)

12. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zafira en Bloemmm, hebben jullie al getest?? En???
    We zijn nieuwsgierig!!!

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Hallo, ja gisteravond een negatieve test maar volgens mij test ik nog te vroeg, heb het idee dat mijn ei later is geweest. Wacht nu tot donderdag want dan is mijn vriend ook thuis. Heb wel echt symptonen maar we wachten dus rustig af.

14. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik was in feb 3 weken lang aan het kwakkelen gewwest; een dag ongi en dan weer 2 dagen niet 3 dagen kleine beetjes ongi 1 dag weer niet enz!!

toen ik weer ongi zou moeten worden kreeg ik idd de gewone krampen als normaal maar de ongi bleef uit! toen het 2 weken later was moets ik van mij vriend maar testen want hij vond dat wel wat vage klachten had. En ja hoor ZWANGER

15. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toen je wel/niet/kleine beetjes/ ongi was, was dat voor je nod/ Of tijdens nod?

En toen je weer ongi moest worden, zoals je daaronder beschrijft, was dat een maand later en bleek je toen al 2 maanden zwanger te zijn?

Ik heb sinds donderdag bloedingen, maar moet a.s. dinsdag eigenlijk pas ongesteld worden en het kwakkelt nu ook maar aan. Donderdag avond begon het.. vrijdag de hele dag zo'n beetje.. en vandaag weer wat minder, dus ik snap er niks van:(

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    het "kwakkelen" begon op mij officiële dag dat ik ongi moest worden
    Toen ik weer ongi moest worden was dat idd een maand na de eerste dag van de vorige menstruatie. dus toen ik de test deed was ik 4 weken zwanger.

eerst dacht ik dat die kwakkel weken innestelings bloedingen waren maar het bleek achteraf gewoon menstruatie te zijn geweest.
    Ik zou er een test aan wagen als ik jou was
    succes!!!!!

17. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wilde eerst vandaag afwachten, kijken of het vandaag veel of weinig was. Het is vandaag dus weinig.. erg vreemd. Normaal krijg je toch 14 dagen na je ei je menstruatie? Nu is het dus te vroeg. Ik heb al testen in huis ;) zelfs 1 die je voor je nod kan gebruiken.. denk dat ik morgenvroeg (op moederdag) ga testen.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Helaas meiden, heb hartstikke negatief getest. Maar er is nog steeds geen bloed te bekennen... Dus het is nog steeds afwachten.. :D Wordt er wel een beetje gek van. Ik wacht nog even af tot maandag!

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Bloemmm het kan natuurlijk zijn dat je cyclus langer wordt. Ik hoop het natuurlijk niet meid en dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt.
    Succes maandag

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik ben ook bang dat mijn cyclus langer gaat worden.. Nog geen ongi te bekennen en test negatief..

Deel Deze Pagina