gevoel van ongesteld worden, toch zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ann1, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En ik duim voor jullie :D

2. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Waarom ga je niet naar de dokter? Dan kun je daar nog een testje doen.. en om je onzekerheid weg te nemen kunnen ze een bloedtest doen.
    Heel raar hoor :(. Ik zou er gek van worden :$

3. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook om gek van te worden! Heb eerst een dikke neut genomen, oh oh ben ik straks wel gewoon zwanger...
    Wacht morgen eerst even af.

4. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga keihard voor je duimen meis!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MeMyself: Thanks voor het duimen meis! Maareh, jij bent toch ook nog niet echt ongesteld, schreef je? Of ben ik nou ff in de war? Zo niet, dan duim ik toch ook nog voor jou! :D

6. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik heb nu mijn cyclus er nu onder gezet.. en nu ik het na lees weet ik ook niet waarom ik berekend had om eigenlijk vandaag ongesteld had moeten worden :( i.p.v. afgelopen donderdag.

Ooh ja ik weet het al.. ik hou mijn temperatuur bij en weet wanneer ik mn eisprong heb gehad, dus ging ik er vanuit dat ik 14 dagen later ongesteld zou worden (net als de vorige keer na mijn eisprong), maar ik werd het dus na 10 dagen. Ik had eigenlijk gehoopt dat het een innesteling was.. maar ik denk dat ik gewoon pech heb en dat het de duivels zijn:x Ik vind het wel fijn dat de cyclussen korter worden en hopelijk regelmatiger.

Wat een gedoe he.. ik had het er laatst nog over met een vriendin.. dat als je vroeger de pil was vergeten.. of wat dan ook..je "in paniek" was dat je misschien zwanger kon zijn.. haha we weten nu wel beter :p

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Weet je het zeker? Is het echt al helemaal doorgebroken..? :)

Jaaa, inderdaad he.. Dat is echt erg, als je daaraan denkt! Dat je vroeger dacht dat het zo makkelijk zou gaan.. Pff! Naïevelingen waren we.. ;)

Hier trouwens vanmorgen een druppel lichtbruin-roze verloren tijdens het plassen.. Dat betekent meestal het einde, dus zal morgen wel doorbreken :( Bah! Onzekerheid!

8. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik denk het we :( Ik heb daarna voor de zekerheid ook mijn temperatuur opgemeten en die was weer "normaal" Als je zwanger bent, dan blijft je temperatuur namelijk hoog.

Bruin/roze is nog een goed teken hoor! Ik hoop dat het uitblijft! :)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MeMyself: Ooh, je tempt ook.. Tja, dan herken je het inderdaad wel als je temp weer omlaag is.. Balen! Maar zou wel lekker zijn als je cyclus inderdaad weer wat korter is (en blijft)!

@ hier: Ben zelf ook heel benieuwd.. Maar heb het eigenlijk een beetje opgegeven. Mijn ongi begint elke maand met bruinverlies een dag van tevoren.. Dacht eerst ook: jeej, dat is een goed teken! Maar dan werd ik toch ongesteld.. Zo'n tegenvaller.. Dus ik bescherm mezelf nu een beetje.. :)

Kon vanmorgen overigens niet goed zien wat voor kleur het echt was.. Het was een beetje lichtbruin-roze, maar wel vermengd in mijn plasje..

Deel Deze Pagina