Hoi meiden, Al een paar dagen waren mijn darmen wat onrustig. Moest vaker per dag naar het toilet voor de grote boodschap, terwijl dat normaal heel regelmatig 1x pd kwam. Sinds vannacht echt aan de diarree. Herkent iemand dit als zijnde een zwangerschapskwaaltje of zal ik gewoon iets onder de leden hebben? Groetjes
Heb het ook wel eens hoor, maar weet ook niet of t door de zwangerschap komt of dat t net aan t eten heeft gelegen ofzo.....
Ik had eerst last van obstipatie.. Lactulose voor gebruikt.. En vanaf 32 of 33 weken opeens ook diarree of er dun en dan een paar keer per dag.. En nu ben ik 36 weken en is het opeens weer redelijk normaal..
Hier in het begin ook lactulose moeten gebruiken. Toen is het een tijdje gelukkig goed gegaan, maar sinds een paar dagen dus niet. Toch kan ik me niet goed voorstellen dat het vandaag met de zwangerschap te maken heeft, al vrij snel na het eten voel ik direct mn darmen opspelen.
Jep, hier nog zo een. En ik ken dr nog een dus +2! Ik denk dat je darmen gewoon minder ruimte krijgen, ben ook snel misselijk de laatste tijd dus mijn maag zal ook wel aan de kant geduwd worden.. De boel komt in de verdrukking te liggen door de baby die aan t het groeien is.
ik had tijdens de zws erg last van gevoelige baarmoeder en darmen... wanneer er sprake was van harde buik of gerommel sloeg dit gelijk op mijn darmen en andersom... heb hier toen paar keer krom gelegen van de pijn en volgde gauw met flinke spuugaanvallen.... gyn vertelde later dus dat darmen en baarmoeder erg snel op elkaar reageerde want het ligt tenslotte ook op elkaar "gepropt" .... hopelijk is het gauw over!