opgezette buik..al met 5 week?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door r1986, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had een vraagje...misschien dat iemand mij een antwoord kan geven. ik keek net in de spiegel en vond mijn buik al zo opgezet! dat ik dacht huh nu al:$...of komt dat door de darmen enzo?

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi

toen ik zwanger was en het nog niet wist was mijn buik ook al wat opgezetter dan normaal
    ik merkte het aan mn kleding

:)

3. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hai! ja een me te voelen valt het nog wel mee, maar heb het idee dat m'n buik al wel wat zichtbaarder is. en toen ik net in de spiegel keek en gewoon stond, stond ik echt even te kijken! dacht nu al??

4. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    howw haha dat eerste stukje is niet helemaal goed .
    bedoelde ja aan me kleding te voelen..

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heel herkenbaar voor mij

het zakte na een tijdje weer af bij mij hoor
    en toen begon echt te groeien:)

6. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke...had niet verwacht dat het nu al zou gebeuren. waar komt het door dan weet je dat?

7. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    komt door je darmen, die maken plek.
    zelf heb ik het ook al. vind het ook al erg snel, maar is mijn derde zwangerschap ( waarvan van 1 een mk ).
    mijn favoriete jeans zit tegen de avond toch al behoorlijk strak.

x

8. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke vandaar. ik dacht het al. heb jij het al op je werk verteld jerlin?

9. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    voor de mk had ik nog niks verteld, managers hebben toen wel eerlijk verteld dat ik een mk had en ff ziek thuis zou zijn. nu heb ik nog niks gezegd, wil volgende eerst de familie vertellen en danmogen collega's het ookweten. als het mis gaat horen ze het ook, waarom dan wachten tot de 12 weken.

x

10. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja precies! bij mij is het ook 1 x mis gegaan. toen heb ik het wel besproken met mij naaste collega's. nu wacht ik nog eventjes. en tuurlijk is dat voor iedereen anders. ben altijd wel nieuwschierig naar hoe anderen er over denken.
    hoe voel jij je?

11. Lolamaria

Lolamaria Lid

9 dec 2009
    21
    0
    0
    Ik stond zelf dus ook ontzettend te kijken van mijn buik! Ben nu zeven weken zwanger en kan echt merken dat de banden van de baarmoeder een stuk slapper zijn. Ik had altijd al een buikje maar dit heb ik nog nooit gehad.

12. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee dat kan echt hoor! Allemaal lucht heb ik gehoord, de baarmoeder maakt zich er klaar voor! Had ik vorige maand ook (helaas mk) maar ik kon mijn spijkerbroeken niet eens meer dicht!
    Mooi dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

13. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    ik voel me eigenlijk super. heb echt bijna nergens last van, beetje eng eigenlijk. dinsdag eerste echo, eindelijk kan niet wachten tot het zover is.
    hoe voel jij je? last van kwaaltjes?

x

14. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    dank je wel emmely!me buik is inmiddels niet zo opgezet meer, maar heb het idee dat het wel iets groeit.

hey jerlin!ik heb ook niet elk moment v/d dag ergens last van. maar heb wel veel vlagen van misselijkheid. soms ook als ik 's nachts wakker word. en zere borsten voor al de tepels. ik werk op een kinderdagverblijf en een kindje maakte een enthousiaste beweging en sloeg er tegen aan. mij reactie was dus ook niet gewoon au..maar zei het wat harder.haha...
    ja en me onderbuik is gevoelig enzo...
    en hoe voel jij je vandaag?

Deel Deze Pagina