Gevoel van zwanger zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissPuma, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hé Anna,
    Dus je bent nog niet chagerijnig! Wie weet...? Ik zie dat je net als ik over 5 dagen kan testen. Ben benieuwd.
    Ik denk niet dat ik zwanger ben, tenzij ik het ga nog ga voelen een dezer dagen natuurlijk. Maar ik heb drie weken geleden een miskraam gehad en deze maand niet bewust op de vruchtbare dagen geklust. Dus voor mij zal het wel niet zo zijn.
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik voelde iedere maand vanalles wat op een zwangerschap kon wijzen. Zo ook toen ik echt zwanger was, al had ik toen wel iets meer last van mijn borsten. Maar dacht, het zal nu ook wel weer niet waar zijn hihi
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nee ik ben helemaal nog niet chagerijnig geweest...ah wie weet komt dan nog één van deze dagen.

    Ik heb vandaag voor het eerst dat ik vanmorgen uit bed kwam dat ik dacht van ohw au mijn borsten doen nu wel best wel pijn.
    Naja nog 4 dagen wachten.
    Denk ook wel dat ik gewoon ongi word, terwijl we in mijn vruchtbare dagen en die erom behoorlijk benut hebben, maar dat hadden we de vorige keer ook en toen mocht het ook niet zo wezen.

    En Gina je kunt ook direct na een miskraam zwanger raken.
    Tante van mij is nu 5 maand zwanger en in augustus heeft ze nog een miskraam gehad en jawel ze is direct weer zwanger geworden.
    En ook nog niet chagerijnig Gina?....Misschien wel een symptoom die weg blijft... :)

    Groetjes Anna.
     
  4. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Nee, hier ook nog geen spoortje chagerijnig te melden.....
    Gina
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik wist ook niet dat ik zwanger was totdat ik teste nadat ik een paar dagen overtijd was.
    Het gekke is wel dat ik tijdens die cylcus waarin ik zwanger ben geraakt een keer zó sterk het gevoel had dat we op DAT moment moesten klussen omdat dat het juiste moment was, en we dat toen ook hebben gedaan....Dus voor mijn gevoel ben ik wel die keer zwanger geworden, maar lichamelijk heb ik er niets van gemerkt hoor! ;)
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Had in de 2e ronde echt het gevoel zwanger te zijn.
    Allerlei kwaaltjes en 9 dagen overtijd Ik was nog nooit overtijd geweest); toen kwamen de :evil: .
    Had ook nog nooit van ontpillen gehoord.
    Gelukkig leer ik hier op het forum wat meer en ben nu wat nuchterder geworden.

    Bij de 1e heb ik na 7 dagen overtijd getest want mijn cyclus was altijd heel nauwkeurig.
    Ik kreef ook pas na 5 maanden een buikje zodat m'n kleren niet meer paste.
    Heb nooit zwangerschapskleding hoeven dragen; was maar 10,5 kilo aangekomen.
    En dag na m'n bevalling woog ik nog maar 51 (voor m'n zwangerschap woog ik 53).
    Maar dat is er snel weer aangekomen hoor; weeg nu 55 kilo.
    Ik sport veel dus zit gelukkig weer strak in m'n vel maar dat wil ik nu even niet meeeeer; ik wil weer een buikjeeeee!! (tis ook nooit goed hè) ;) :) .

    Silly
     

Deel Deze Pagina