hey meiden.. Ik heb een vraagje, misschien dat iemand het weet?! Mijn cyclus is onregelmatig en daarom probeer ik zelf te ontdekken wanneer m'n eisprong is.. Ik voel het niet aan buikpijn maar m'n afscheiding wordt wel anders.. Slijmeriger enzo.. Maar weet iemand wanneer je die afscheiding krijgt? Voor, tijdens of na de eisprong? Dus wanneer ben je het vruchtbaarst? Voor die afscheiding, op de eerste dag van die afscheiding of een dag of paar dagen later? Hoop dat iemand het weet.. Gr Annet
Bij mij is het zo dat ik 1 a 2 dagen voor mij ei die slijmerige afscheiding krijgt. Dit schijnt te gebeuren om het zaad beter te kunnen transporteren. Dus als ik dat slijm zie direct aan de klus en het liefst een of twee dagen ervoor ook al, je kunt maar nooit weten...
De laatste keer dat ik veel van dat slijm had zijn 's avonds gelijk aan de slag gegaan...en het resultaat is dat ik nu 26 weken zwanger ben! Dus ik zou de dag zelf aanhouden!
bedankt meiden! Dan heb ik denk ik wel goed geklust.. En volgens de banner ook als m'n cyclus deze maand gewoon 28 dagen is. Ben benieuwd!