Kleding bij borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lun, 9 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lun

Lun Actief lid

19 sep 2016
    104
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik ben op zoek naar leuke en handige kleding voor het voeden.
    En dan geen officiële voedingskleding. Ik denk meer aan leuke jurkjes e.d.

Iemand leuke tips???

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik had meestal een elastische hempje van bv de Hema en daarover een shirt of truitje. Trui omhoog en hemd naar beneden trekken. Vond het ideaal zo.
    Had ook wel speciaale voedingskleding maar vond het onhandiger dan met een hempje en deed het dan ook nooit meer aan.

3. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb veel jurkjes/bloesjes/vesten met knoopjes, of jurkje van rekbare stof met zo'n soort overslag V-hals en dan een hemdje of dergelijke eronder. Enkele knoopjes open, hemdje omhoog.

4. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Jurkjes met watervalhals kan ook. Dan even hydrofiel oid bij de hand houden en borst bovenlangs.
    Zelf gebruik ik laagjes of een hydrofiel/draagdoek om te bedekken.
    Specifieke bv kleding heb ik niet echt en met vier jaar non stop voeden vond ik het fijn om gewoon in mijn 'normale' kleding rond te lopen.
    Overigens hangt een en ander ook van je postuur af.
    Mijn vriendin voedt ook maar heeft grote borsten voor haar is het minder eenvoudig dan voor mij (ik kom niet verder dan een royale B cup als ik voed)

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    borstvoedingshemd met gewoon normaal shirt oid vind ik het fijnste. Gewone hemdjes vind ik niet fijn werken maar heb dan ook best grote borsten :/
    Of jurkjes met overslag en dan met hydrofiel de bovenkant bedekken tijdens voeden. Waterhals vind ik niet echt handig (vaak nog te strak om lekker te zitten als ik het naar beneden trek)

Deel Deze Pagina