Ik voelde me s avonds laat niet lekker. Buikpijn misselijk diarree, klam zweterig. Ik belde een vriendin omdat ik dacht dat k iets verkeerd gegeten had ofzo. Ze zei je bent niet ziek maar de baby komt. Je lichaam maakt zich vast leeg voor de bevalling. En ze had gelijk. Een paar uur later was de baby er ☺
Met 37.6 bij de VK geweest, die zei dat baby nog wel bleef zitten voorlopig. Dag erna nog de stad in geweest, niks aan de hand. S'avonds wat rugpijn met het gevoel dat ik toch teveel had gedaan die dag. Om 00.30 ineens rugweeën om de 5 minuten en om 09.27 had ik beeb in mijn armen. Totaal niets gemerkt van tevoren dus.
Ik had de dag ervoor haar heel weinig gevoeld in ziekenhuis geweest om na te kijken volgende dag nog stuk wezen lopen foto's gemaakt kreeg rond half vier ineens rugpijn die steeds terug kwam had dan ook ontzettende rugweeen later geen aanrader haha
Jeetje wat een verschillen. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt. De momenten van krampen en pijn worden heftiger maar komen maar niet regelmatig. Ook pijn in mijn benen en rug. Ik ben benieuwd. Hoe reageerde jullie kindje overigens voor de weeën? Was jullie kindje druk of rustig? Vele zeggen dat de baby dan rustiger is om energie te sparen voor de bevalling. Hoe was dat bij jullie?
Bij de eerste totaal niks wat kon wijzen op een beginnende bevalling. Bij de tweede vier nachten opgelopen met echt heftige voorweeen dacht steeds dat het ging beginnen behalve de nacht voor de bevalling echt begon heb toen heerlijk geslapen! Bij de derde heel veel harde buiken vanaf 30 weken vanaf week 35 ook voorweeen erbij maar behalve dat ik er klaar mee was geen teken tot de vk me met 38,6 gestript heeft( had toen 3cm ontsluiting) Spannend hoor meid en ja die laatste loodjes he!
Zo best pittig inderdaad zeker met de warmte van de afgelopen dagen. Maar het is voor een goed doel! Aftellen maar!
Bij de oudste ben ik gestript met 41 weken en dat heeft de boel in gang gezet. Ben toen bevallen met 41+1. Met de jongste liep ik nog in de intratuin met 40+4. Toen ik thuis kwam rond half 5 kreeg ik heel hele harde steek naar beneden en mn instinct zei oke nu is hij eindelijk ingedaald en een paar uur later is het begonnen.
Bij de eerste bloedverlies en weeën met 32 weken aan de weeën remmers en longrijpers uiteindelijk is hij blijven zitten en hebben ze hem gehaald. Bij de tweede vanaf 25 weken 3 cm ontsluiting bloedverlies en weeën. Ook hij is blijven zitten en uiteindelijk gehaald! Het zegt dus evht niks helaas
Ik zat er die dag compleet doorheen. Ik was emotioneel zooooooo een wrak! Continu krampen en harde buiken (maar daar had ik vanaf week 16 al last van eigenlijk) maar die dag was het nog heftiger. Toen ik in bad ging die avond, begon het opeens regelmatig te worden. Toen wist ik pas dat het begonnen was.
Herkenbaar verhaal! Zelf ook geremd en longrijpers met 32 weken. Tot nu toe zit het wondertje er nog steeds!! Ik ben benieuwd hoe lang nog haha. Wel fijn dat jouw kids veilig zijn blijven zitten! Hopelijk 2 mooie gezonde kindjes!?