12 dagen na verse terugplaatsing negatieve test, later positieve test??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder1309, Mar 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Hoi hoi het onderwerp zegt het al een beetje.....Ik heb vrijdag 12 dagen na verse terugplaatsing van top embryo negatief getest maar vandaag 14 dagen na terugplaatsing weer getest omdat ik niet ongi werd (ik dacht doordat de utrogestan nog niet uit mn lijf was, donderdagavond mee gestopt) maar tot mijn eigen grote verbazing is hij positief.......morgen moet ik bloedprikken in het ziekenhuis maar ben bang dat ik negatief nieuws ga krijgen van dat mn hcg te laag is omdat ik vandaag pas positief test thuis.......zou ik toch al hoop kunnen hebben?

2. Maya1982

Maya1982 Actief lid

Oct 7, 2014
    140
    0
    0
    Hoi Vlinder! Bij mij zegt zkh dat ik juist niet eerder dan 18 dgn na punctie (15 dgn na terugplaatsing) mocht testen. Eerder zou geen zin hebben met risico op uitslag die later toch niet klopt. Negatief ivm onvoldoende hcg of positief en dan nog afgestoten worden. (Kon me er niet aan houden omdat ik te ongeduldig was, maar dat terzijde... :D) Jij zit toch precies mooi op je testdag? Dus dan is positieve uitslag juist meer betrouwbaar dan die negatieve van 2 dgn geleden. Ergens moet de omslag zijn van negatief naar positief (als het raak is), dus bij jou nu kennelijk op dag 14 (of misschien dag 13).
    Geniet er van en gefeliciteerd!

3. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Dat klopt wel idd maar ik heb nog nooit meegemaakt (pas 2x voor deze keer dat ik positief getest heb hoor haha) maar dat was allebei de keren al na 10 of 11 dagen na terugplaatsing positief (wel 2x bij cryo terugplaatsingen)....vind het gewoon eng omdat ik eerst negatief testte en nu 2 dagen later op dag 14 na terugplaatsing wel positief....Ik hoop gewoon dat ik morgen een goed resultaat krijg van het bloedprikken dan zal ik denk ik pas wat geruster zijn haha....

4. Saar88

Saar88 Actief lid

Apr 28, 2014
    280
    162
    43
    Female
    Venlo
    ik heb vandaag op dag 15 pas een tuurstreepje na een cryo terugplaatsing.. weet ook niet wat ik ervan moet denken.. morgen naar weer testen

Heb je al bloed geprikt?

5. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Ja heb gister bloefgeprikt en was goeie uitslag 😃 ontzettend blij 😃 13-4 1e echo dus heel spannend weer allemaal en hoe is het met jou? nog een keer getest? Gefeliciteerd iig!

6. Saar88

Saar88 Actief lid

Apr 28, 2014
    280
    162
    43
    Female
    Venlo
    Gefeliciteerd! Dat is nog eens mooi nieuws :)

Mijn test was gister helaas wit.. vanmorgen ongesteld geworden dus wij zijn door naar een nieuwe ronde

7. chantie07

chantie07 Actief lid

Jan 29, 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Gefeliciteerd
    Erg spannend allemaal
    Weet jij al iets saar?

Share This Page