Eindelijk, de duidelijkheid waar ik zo op hoopte, heb ik vandaag gekregen. De gynaecoloog sprak hele duidelijke taal. Het gaat niet goed met het kindje, hij heeft heel veel lichamelijke afwijkingen en er is geen kans op leven. Het heeft geen zin om nog hoop te hebben, het komt écht niet goed. Helaas heb ik óók nog eens de pech dat mijn placenta volledig voor de uitgang ligt. Er bestaat een kans dat ik veel bloed ga verliezen tijdens de bevalling, in dat geval moet ik naar de OK, onder volledige narcose en dan halen ze de placenta en baby er vaginaal uit. Als dat niet lukt of de bloeding stopt niet op tijd dan is een keizersnede noodzakelijk. Alsof ik nog niet bang genoeg voor de bevalling was.. Ik heb zojuist besloten dat ik de zwangerschap af ga laten breken. Aankomende maandag of dinsdag zal ik ingeleid worden. Het moet allemaal nog even binnenkomen.. Heb het gevoel alsof het niet over mijzelf gaat..
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb je verhaal stil gevolgd maar moet nu echt reageren. Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Wat is het leven sinds oneerlijk en gemeen
Ik heb je verhaal ook gevolgd... wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt en een beslissing genomen hebt. Maar wat enorm heftig! Veel sterkte!
Wat een vreselijke verdrietig nieuws! Ik snap dat je bang bent voor de bevalling. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Ik probeer de juiste woorden te vinden maar het lukt me niet. Want wat zeg je nou tegen een moeder die afscheid moet nemen van haar kindje? Daar zijn geen woorden voor... Ik denk aan je en aan je knappe jongetje waar je zo van houdt. Hij heeft enkel onvoorwaardelijke liefde gekend, enkel warmte en enkel geborgenheid. Hij zal nooit pijn kennen omdat jij de dappere keuze hebt gemaakt om hem daarvan te behoeden. Altijd een mama van 2. Eentje in je armen en eentje in je hart. knuffel!
Wat moet je hier nou op zeggen... Eigenlijk niks, want hier zijn geen woorden voor... Zo ontzettend oneerlijk... Lieve Palmpje, wat ben je sterk, wat ben je een goede mama. Heel veel sterkte ❤ Ik denk aan jou en je lieve zoontje ❤
@Palmpje wat een vreselijk nieuws, ik wens je heel veel sterkte toe en wat een ontzettend moeilijk besluit. X