Gevoel vs Verstand

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Palmpje, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat een ontzettend verdrietig om te lezen. Heel veel sterkte toegewenst ♥️ @Palmpje

2. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @Palmpje, wat ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte de komende tijd.

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Vandaag de laatste echo bij de vk gehad. En vanavond stap 1... De eerste pil innemen om de baarmoedermond te weken. Ben zo gespannen. Waren we maar alvast wat weken verder. Zie zo op tegen alles..

4. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Wat een moeilijke stap lijkt me dat... heb geen adviezen voor je, alleen een hele dikke digitale knuffel ❤

Palmpje vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Hele dikke knuffel :( heel moeilijk :(

Palmpje vindt dit leuk.
  6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.591
    4.446
    113
    Vrouw
    Heel erg veel sterkte lieve @Palmpje. Ik vind het zo verdrietig dat je het allemaal alleen moet doen. Morgen ga je je kleine man ontmoeten, maar wat had ik het graag anders voor je gewild. Ik denk aan je!

7. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Alleen morgen nog niet hoor.. Woensdag ga ik naar het ziekenhuis en dan word ik ingeleid. Zal nog wel even duren voordat ik hem ga ontmoeten. De weg er naar toe is alleen vreselijk moeilijk..

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.591
    4.446
    113
    Vrouw
    Sorry, ik haal de dagen door elkaar!

Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Hopelijk verloopt de inleiding spoedig en is hij er gauw. Een dikke knuffel! ❤️

Palmpje vindt dit leuk.
  9. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Hopelijk heb je nog goede nachtrust voor het zo ver is.

10. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk verdrietig! Heel veel sterkte. Zelf heb ik het helaas ook twee keer mee gemaakt. 1x met 20 weken en 1 keer met 17 weken. Waarschijnlijk heb je al veel tips en adviezen gekregen maar hier nog wat dingetjes die Wij fijn vonden:
    - gelijk bij start inleiding een ruggenprik. Dan kun je de geboorte zonder pijn en in alle rust ervaren. Is al heftig genoeg zonder pijnlijke weeën
    - wij hadden op voorhand mandje, wikkeldoek, knuffeltjes en kaarsjes bij amelius besteld. Deze zijn erg afgesteld op de grote van je kindje. Zo hadden wij bijvoorbeeld 2 dezelfde knuffeltjes en steeds 1 mee gecremeerd en 1 gehouden. Tevens de kaarsjes in dezelfde stijl als hee beddengoed van het mandje waardoor we toch nog iets speciaals hadden.
    - na de geboorte ons tweede kindje in koud water gelegd. Hierdoor kreeg hij een mooie natuurlijke vorm (bij de eerste niet gedaan en daardoor konden we hem minder goed bewonderen)
    - de verzorging en begeleiding van onze kindjes door de uitvaarder laten doen. Deze (monuta) hebben ons 2x keer fantastisch begeleid
    - stichting still foto’s laten nemen. Make a memory komt helaas niet onder de 24 weken
    - zelf ook foto’s gemaakt en uiteindelijk een fotoboek en een bijpassende kist met alle herinneringen
    - beetje gek misschien maar na de geboortes hebben we beschuit met muisjes gegeten om toch hun geboorte te vieren. Hoe verdrietig ook.
    - geboorte kaartje gemaakt en verstuurd naar vrienden en familie
    - tijdens de uitvaart ballonnen opgelaten met tekstje van de kaart.
    - bij ons werd eigenlijk alles vergoed door de uitvaartverzekeraar (zelfs herinneringskist en evt een sieraad)

heel veel sterkte! ❤️Pb mag altijd

11. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    En hand en voetafdrukjes snel na de geboorte. Dan krijg je ze er het mooist op. Wij hebben het zelf met de verpleging gegaan omdat het laat op de avond was. Anders word het vaak pas de volgende dag gedaan door de uitvaartverzorgers van het ziekenhuis en dan is de kwaliteit vaak minder

12. Moto

Moto Bekend lid

5 dec 2019
    592
    537
    93
    @Palmpje wat ga jij door een hel :( heel veel sterkte ... ik heb er niet de juiste woorden voor zo vreselijk is dit

13. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    @Mamavanle dankjewel voor al je tips! En wat ontzettend heftig dat jullie dit zelfs al 2x hebben moeten meemaken..

Ik denk dat ik idd gelijk ga vragen om een ruggenprik, scheelt me toch een hoop stress denk ik. Ik heb ook alles bij Amelius besteld, wordt vandaag geleverd, en idd ook een bijpassend kaarsje. Ze hebben daar veel mooie spulletjes. Helaas maakt stichting Still nu geen foto’s ivm Corona. Daar baal ik wel van... maar helaas niets aan te doen. Geboortekaartje heb ik ook al naar gekeken, en heb ook al een hele mooi op het oog. Want ondanks dat het heel verdrietig is, ben ik straks ook de trotste moeder die er een zoontje bij heeft gekregen, en dat mag iedereen weten.

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend verdrietig. Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen!

15. Cobon

Cobon Niet meer actief

16. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Kun je je telefoon of camera niet aan een verpleegkundige geven? Ik mocht ook geen fotograaf, maar had op deze manier toch nog wat foto's!

Wat een mooie laatste zin die je daar typt. Trotse moeder van een bijzonder mooi mannetje! Zeker weten!

Palmpje vindt dit leuk.
  17. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Ik geef mijn telefoon idd aan de verpleegkundige om zo toch foto’s te hebben. Mijn moeder is op dat moment waarschijnlijk niet in staat om foto’s te maken.

18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik ben zoo blij met de foto’s die tijdens de bevalling zijn gemaakt. En gelijk erna de eerste keer dat R op mijn borst lag!
    Ook door de verpleegkundige. ❤️

Palmpje vindt dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Lieve Palmpje, heel veel sterkte vandaag... ❤❤

Palmpje vindt dit leuk.
  20. Krv