Gevoel vs Verstand

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Palmpje, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Lieve Palmpje, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
    En wat oneerlijk om je ook meteen te moeten condoleren, verschrikkelijk.
    Ondanks het verdriet hoop ik dat je ook heerlijk kan genieten van hem en mooie herinneringen kan maken samen met je andere zoon.

Veel sterkte de komende tijd!

Palmpje vindt dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.224
    28.191
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van Lex, en gecondoleerd met zijn overlijden.
    Ook voor grote broer een knuffel.
    Ik ben 'blij' dat je bevalling zo fijn is verlopen, dat was een grote angst van je.

Lex zal altijd je tweede kind blijven, of zijn lichaampje nou hier is of niet, zijn unieke zieltje is geprint in je hart en zal altijd een plekje hebben in jullie gezin. Hij zal niet vergeten worden.

Veel sterkte de komende periode.. het afscheid, de leegte.. knuffel je oudste maar veel en blijf dicht bij elkaar <3

Elraange en Palmpje vinden dit leuk.
  3. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    En ook gecondoleerd met je bijzondere zoontje Lex.

Wat fijn dat het allemaal goed is verlopen. En "gelukkig" dat je gezien hebt dat het de juiste keuze was. Heb je mooie foto's zoals je wilde ?

Wat mooi om te lezen hoe je ermee omgaat, met zo veel gevoel en liefde. Sterk!

Palmpje vindt dit leuk.
  4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Gefeliciteerd met de geboorte van je orachtige zoontje en broertje Lex ❤
    En mijn oprechte deelneming.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen...

Palmpje vindt dit leuk.
  5. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Lieve Palmpje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lex!! Wat hebben jullie het samen ontzettend goed gedaan en wat fijn dat alles zonder complicaties is verlopen. Ik wens je ontzettend veel liefde, steun en kracht toe voor de komende dagen. Neem alle tijd om hem te bewonderen, koesteren en om afscheid van hem te nemen. Dikke knuffel!

Palmpje vindt dit leuk.
  6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Gefeliciteerd met zijn geboorte en helaas wat niet in 1 zin hoort dus eerst een punt.
    Gecondoleerd met zijn overlijden.
    Fijn dat alles goed is gegaan en hopelijk kan je mooie herinneringen maken voor jezelf en ook voor zijn grote broer.
    Sterkte

Palmpje vindt dit leuk.
  7. RLSD

RLSD Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Lex, wat een mooie naam heb je hem gegeven! Daarnaast ook gecondoleerd met zijn overlijden.

Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen!

Palmpje vindt dit leuk.
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.591
    4.446
    113
    Vrouw
    Lieve mama, gefeliciteerd met de geboorte van je lieve kleintje Lex. Wat bijzonder en fijn dat hij zoveel op zijn grote broer lijkt! Je hebt hem een prachtige naam gegeven. Gelukkig is de bevalling zonder complicaties verlopen. Ik wens je heel veel rust, liefde en kracht. Dikke knuffel!

Palmpje vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Wat ben ik opgelucht dat je bevalling voor jou complicatieloos is verlopen en dat je ook echt zijn geboorte mee hebt gemaakt. Gefeliciteerd met je mooie zoon én grote broer ook gefeliciteerd. Prachtige naam ook. Het is vreselijk verdrietig dat Lex niet op kan groeien in jullie warme gezin maar hij zal voor altijd onderdeel zijn van het gezin. Heel veel sterkte en knuffel.

Palmpje vindt dit leuk.
  10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je mooie mannetje Lex! En ook gecondoleerd. Hij is nu vrij van pijn. Hij kan spelen boven in de wolken, bij de regenboog. En als een prachtige ster aan de hemel stralen. Heel veel sterkte met dit grote kleine verlies!

Palmpje vindt dit leuk.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Gefeliciteerd met Lex.
    Wat een liefde lees ik in je bericht.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte ❤️

Palmpje vindt dit leuk.
  12. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van je mooie zoon!
    Fijn dat de bevalling goed verlopen is en je van hem hebt kunnen genieten.
    En gecondoleerd met het verlies van deze mooie zoon.
    Heel veel sterkte de aankomende tijd!

Palmpje vindt dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.710
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van je engeltje ☆Lex☆ En tegelijkertijd gecondoleerd... Wat fijn dat alles voorspoedig is voorlopen. Heel veel sterkte ❤

Palmpje vindt dit leuk.
  14. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Gefeliciteerd met de geboorte van Lex en tevens gecondoleerd met het verlies. Hoe verdrietig om dit in 1 bericht te schrijven. Heel veel sterkte!

Palmpje vindt dit leuk.
  15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Lieve Palmpje, lieve mama, gefeliciteerd met de geboorte van je kleine strijder. ❤ En tegelijkertijd ook gecondoleerd. Dit zou niemand mee moeten maken, maar wat ben je een dappere mama. Heel veel respect voor jou. Je mag terecht trots zijn op jezelf en je kleine moppie.

Heel veel sterkte en kracht gewenst. Maar de kracht heb je al, dat straalt van je berichten af ❤
    Denk aan jullie, blijf je volgen en hoop dat jullie als gezinnetje toch nog een paar mooie herinneringen kunnen gaan maken.

Dikke kus.

Palmpje vindt dit leuk.
  16. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.682
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon ♡
    Wat vreselijk onwerkelijk om je nu ook meteen te moeten condoleren met hem.

Palmpje vindt dit leuk.
  17. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jouw prachtige zoon <3
    En helaas ook gecondoleerd. Ik vind je super stoer en volgens mij ben jij een geweldige moeder voor beide van jouw kinderen.

Palmpje vindt dit leuk.
  18. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.695
    4.304
    113
    noord holland
    Gefeliciteerd met Lex, jouw tweede kindje. Hij was zo welkom geweest.
    En ook gecondoleerd met het verliezen van hem, wat ontzettend verdrietig dat je hem niet bij je mocht houden. Wat een dapper strijdertje was Lex, hij heeft je zo lang mogelijk van hem laten genieten door zijn kracht het lang vol te houden.

Palmpje vindt dit leuk.
  19. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Palmpje gefeliciteerd met de geboorte van Lex. Zo oneerlijk dat dit ook meteen een condoleance bericht moet zijn.
    Ik hoop dat je de komende dagen heel veel naar je mooie mannetje kan kijken en rustig vaarwel kan zeggen. Hij zal voor altijd bij je blijven en bij je horen.

Palmpje vindt dit leuk.
  20. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Lieverd gefeliciteerd met de geboorte van Lex en gecondoleerd met het grote verlies.
    Wat fijn dat alles goed is verlopen. Geniet van je mooie zoon en maak veel herinneringen lieve dappere mama ❤️

Palmpje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina