@Palmpje Wat een bijzondere foto. Maar ook zo pijnlijk om te zien. Erg heftig allemaal. Ik wil je heel heel veel sterkte wensen vast voor woensdag. En neem vooral alle tijd om dit zware verlies een plekje te geven. Sterkte!
@Palmpje wat een prachtige foto! Ik was op zoek naar een ander nummer, maar ik kan die niet vinden. Maar ik vind deze prachtig!
Oh wauw, wat een prachtige foto zeg! Zo mooi, zo perfect dat handje. Hier wordt je echt even stil van..
Gefeliciteerd met lieve kleine Lex. En heel veel sterkte gewenst tegelijkertijd. Vreselijk dat het niet zo heeft mogen zijn zoals het eigenlijk had moeten zijn.
Dat lieve handje, wow... aandoenlijk. Zo klein en kwetsbaar en tegelijk zo krachtig beeld. Fijn ook dat je oudste ook trotse grote broer kan zijn! Heel veel sterkte en woensdag zal ik extra aan je denken als je hem definitief los moet laten
Wat een mooie foto ❤ Geniet vandaag nog maar heerlijk van je prachtige ventje. heel veel sterkte morgen.. Knuffel ❤
Wat een mooie foto! Tranen blijven lopen! Wat fijn dat jullie zo kunnen genieten nu Lex nog even bij jullie is. Heel veel sterkte morgen en kaarsje brand voor jullie
@Palmpje Wow wat een mooie bijzondere foto..❤️ Ik werd er stil van. Goed om te lezen dat jullie de afgelopen dagen veel herinneringen hebben kunnen maken. En dat grote broer ook een trotse grote broer is❤️ Jullie laatste nachtje samen.. Geniet ervan. Heel veel sterkte morgen!! Mijn gedachten zijn bij jullie ⭐️❤️
@Palmpje Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen. Wat ben je een sterke vrouw/mama. Neem je tijd en rust om het te verwerken.
Wat een prachtige foto, lief @Palmpje. Het raakt me, en maakt me stil. Ik wens je kracht en sterkte toe, voor vandaag in het bijzonder, maar ook voor de dagen die nog gaan komen en je dat hard nodig hebt!
Het was een heel mooi afscheid. Precies zoals ik het graag wilde. Heel moeilijk om te beseffen dat ik mijn lieve jongen nooit meer kan zien. Gelukkig hebben we veel mooie foto’s. Mijn lieve kleine Lex zit voor altijd in mijn hart ♡