Gevoel vs Verstand

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Palmpje, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Ja, dat is het echt..
     
  2. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Je leeft vast van echo tot echo.
    Wat moet dit ontzettend zwaar voor je zijn.. weet je al welke keuze je gaat maken?
     
  3. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Ik leef niet zozeer van echo tot echo. Ik voel de kleine elke avond flink bewegen dus dat is iedere keer toch heel geruststellend. Vind het iedere keer wel spannend om te zien of er meer of minder vruchtwater is.

    Ik weet nog niet welke keuze ik ga maken.. eerst maar eens de uitslag van de punctie afwachten en de 20 weken echo.
     
  4. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Oh palmpje. Ik lees dit topic nu pas. Wat vreselijk wat je nu door moet maken. Heel veel sterkte.
     
  5. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Dankjewel ♡
     
  6. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Wanneer heb je de 20 weken echo? Krijg je een guo
     
  7. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Op 3 februari in Maastricht, een guo staat op de afspraakbevestiging maar dat staat op iedere afspraakbevestiging. Ga er nog wel even over bellen of dit dan wel een echt uitgebreide echo zal zijn. En wil daarna ook een uitgebreid gesprek, niet zomaar even alleen na de echo. Zo gaat het nu wel steeds. En ik wil ook vragen of zij de mogelijkheid hebben voor 3D echo, aangezien ik de baby nog geen 1x echt goed gezien heb..
     
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    @Palmpje Groot gelijk ook aangeven wat jij wil nu. Jou gevoel is erg belangenrijk hier in.
     
  9. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Dat vind ik soms wel lastig hoor, maar het is idd wel belangrijk.
     
  10. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.448
    2.261
    113
    Wat een vreselijk heftige tijd voor je...! Echt afschuwelijk die onzekerheid...
    Waarom wachten ze zo lang met de guo eigenlijk?
    De 20 wkn echo kun je al met 18 weken doen en ik zie dat je daar al voorbij bent, en de meeste dingen die ze daar controleren kunnen ze zelfs al een stuk eerder goed zien.
    Lijkt me zo moeilijk om 'onnodig' lang in onzekerheid te blijven

    Sterkte!
     
  11. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Op 2 februari krijg ik ook pas de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Die wil ik sowieso hebben voordat ik mijn keus ga maken.. Dan kunnen we na de echo meteen alles bespreken in het ziekenhuis.
     
    julia80 vindt dit leuk.
  12. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Lieve palmpje, ik ken je al een tijdje uit een ander topic waarbij we de twee laatste zijn die zwanger mochten raken. Wat een verschrikkelijke rollercoaster waar je in terecht bent gekomen. En inmiddels al zo lang in onzekerheid.
    Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen in deze onzekere tijd.
     
  13. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Dankjewel lieve Tabbey ♡ Het is echt een rollercoaster idd. Een nachtmerrie waarvan ik elke ochtend weer hoop dat het allemaal geen werkelijkheid is..
     
  14. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Jeetje @Palmpje, wat heftig allemaal. En wat heb je toch een vechtertje in je buik. Heel veel sterkte.. ❤
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  15. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ik denk veel aan je lieve @Palmpje
    En velen met mij op dit forum.

    We zijn hier anoniem, maar toch het gevoel elkaar goed te kennen. Gek he..
    Je bent zo'n ongelooflijk krachtige vrouw/moeder.

    Klinkt misschien gek, maar heb je al een eerste mutsje en of kleertjes voor hem?
    Je kan evt poppenkleertjes doen + mutsje. En slofjes.

    Ik ben ook zo benieuwd hoe je die kleine vechter van je gaat noemen.
    Want dat is hij een vechter als ik je verhalen zo lees, dan staan de gynaecologen er ook van te kijken.
    Ondanks alle ellende vind ik dit toch heel mooi/warm om te lezen.
    Ook die liefde van jou voor je zoon. Prachtig/kippenvel. Hoe je over hem praat en heerlijk geniet van zijn bewegingen.

    Knuffel en blijf aan je/ jullie denken.
     
  16. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Ah wat een lief berichtje @Elraange
    We volgen elkaar ook al best een tijdje hier op het forum. Lief dat jij en alle andere meiden zo met me meeleven. Dat doet me echt heel goed.

    Een vriendin van mij heeft een mutsje laten breien voor de kleine, alleen zal deze straks te klein zijn. Had verwacht al met 16 weken ongeveer te bevallen. Ik ben zelf nog geen sites tegenkomen waar ik zulke dingetjes kan kopen. Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.

    Ik heb al een naam voor deze kleine strijder. Af en toe benoem ik zijn naam ook als ik over hem praat. Dat voelt al heel vertrouwd ♡

    Ohh ik geniet er ook zo ontzettend van als ik hem voel bewegen. Als het even wat minder is dan pak ik de doppler er bij en gelukkig heb ik zijn hartje dan ook steeds snel gevonden. Ben dan toch weer even gerustgesteld. Ik kan ook maar beter genieten van alles wat ik nu voel, want voordat je het weet is het weer voorbij. Het is zo bijzonder hoeveel je nu al van je kindje kunt houden. Ik vind het zo jammer dat ik hem waarschijnlijk nooit levend ga ontmoeten. Al probeer ik daar nog niet te veel bij stil te staan, want dat maakt me intens verdrietig.. Ik leef echt van dag tot dag en probeer zo min mogelijk vooruit te kijken.
     
    Elraange en Loveischocola vinden dit leuk.
  17. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    https://www.wiegekindje.nl
    https://www.kleinelucas.nl/product-categorie/afscheid-nemen/
    https://www.prematuurkistje.nl/prematuurkleding

    Op deze sites verkopen ze kleertjes en spulletjes voor te vroeg geboren kindjes.

    Lieve Palmpje, ook ik denk elke dag aan jullie... ❤
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  18. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Mim89 vindt dit leuk.
  19. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Graag gedaan. Al voelt dat heel gek om zo te zeggen.
     
  20. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.367
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik volg je al een tijdje en lees alles mee. Wat een heftige tijd gaan jullie doorheen zeg! maar jeetje wat zijn jullie sterk. ik hoop zo erg dat de kleine de 24 weken haalt ( is die mogelijkheid er?) Neomaatje heeft ook kleine kleertjes!! Volgens mij vanaf maatje 30 ( weet ik niet zeker) mijn kleine had met 34 weken maat 40. Ik denk dat de site neomaatje.nl is maar als je neomaatje intypt kom je er ook wel!
     
    Palmpje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina