Wat een kleine vechter heb jij zeg <3 en wat ben je een ongelooflijk sterke vrouw. Ik denk aan jullie. Ik lees al vanaf het begin mee maar heb nog niet gereageerd. <3 maar dikke knuffel voor jullie..
Dapper klein ventje is het. Spannend zo die echo's, ik hoop dat je vruchtwater wel weer ietsje is aangevuld. Ik gun je het zo enorm ook om nog even die bewegingen te mogen voelen
@Palmpje wat vreselijk wat jij allemaal door moet maken.. je komt over als een sterke mama! Heel veel sterkte!!
Hopelijk is morgen op de echo weer wat meer vruchtwater te zien! Wat een vechtertje is de kleine man ❤️
Dikke knuffel voor jou @Palmpje! Wat een heftige periode maak je door. Maar nogmaals, wat ontzettend mooi dat je zo in contact bent met je zoontje en je niets overhaast. Sterkte meis!
Ook ik kom je even een warme Knuff geven alvast voor morgen. Succes morgen hoelaat mag je? Heb je hem alweer voelen bewegen?
Dankjewel. Morgen om 14:30 mag ik weer even spieken. Ik heb het hartje net nog een keer gehoord met de doppler en heb vanavond ook weer lichte beweging gevoeld. Heerlijk! Ondanks dat ik er echt vrede mee heb als de kleine er zelf tussenuit knijpt (voor zover je daar vrede mee kunt hebben natuurlijk) vind ik het toch echt weer heel fijn dat ik hem kan voelen en zn hartje zo mooi heb horen kloppen. Heb al heel wat foto’s en filmpjes gemaakt inmiddels. Probeer zoveel mogelijk herinneringen te maken. Ik ben zó ontzettend trots op deze kanjer ♡
Net alles gelezen van je topic en kon niet wegklikken zonder een bericht. Wat een moed straal je uit in je berichten en wat mooi dat je zoveel geniet van je kindje, maar ook de spanning lijkt me heel zwaar. Heel veel succes bij de echo en hopelijk is er een positief bericht.
Veel succes bij de echo straks. Ik volg je verhaal al een tijdje op de achtergrond, en vind het zo mooi hoe liefdevol jij over je zoon en de zwangerschap praat, dat wilde ik echt even zeggen ♡
@Palmpje elke dag 1 weer 1 die je cadeau krijgt van hem, fijn dat je even hem weer voelde Hoe is de echo gegaan?
Echo beeld is hetzelfde gebleven. Vruchtwater ook. Eigenlijk geen verandering dus. Nu uitkijken naar woensdag. Vind het echt spannend!
Echt knap hoor dat je het zo lang volhoudt! Je kleine mannetje blijft gewoon bij je zo te horen. Op naar woensdag dus. Morgen krijg je de uitslag van de vruchtwaterpunctie toch?