Hai dames, In het begin had ik meteen last van groter wordene borsten en hele pijnlijke tepels, misselijk zijn zonder overgeven, nu ben ik steeds niet meer misselijk en mijn borsten worden minder gevoelig, wel heb ik allemaal bobbeltjes op mijn tepelhof, maar het lijkt haast alsof die minder bruin worden, kan ook gewenning zijn, maar de pijnlijkheid van de tepels is een stuk minder, wie heeft dit ook gehad en waar alles toch is goed gegaan. Let wel: eerst had ik dit gevoel heel sterk! Sommige vrouwen schrijven dan terug dat ze helemaal geen kwaaltjes hebben, maar ik had ze eerst wel en ben nog maar 6 weken zwanger, vandaar, wel lijkt het soms alsof ik bandenpijn heb, als ik iets teveel doe, trekt er iets in mijn buik en ben snel moe. Bedankt alvast!
hey chellie ik had in het begin ook erg vel last van mijn borsten en miselijk en ineens was dat weg. ben nu ondertussen bijna 18 weken zwanger.en heb nergens meer last van gehadt. dus ik zou je niet te veel zorgen maken. succes meid liefs shirley
Shirley, Was dit ook al in je6e of 7e week? Ik had het namelijk bij mijn zoon pas na 3 mnd. Bedankt hoor, je hebt me weer moed gegeven! Liefs
Ik had vanaf het begin van de zwangerschap erg veel last van mijn borsten en intense vermoeidheid. Misselijkheid kwam pas na de 6e week en heeft (gelukkig maar) maar 2 weken aangehouden. Ook de pijnlijke borsten werden van de ene op de andere dag minder. Nu ben ik ruim 14 weken ver en...mijn borsten doen weer net zoveel pijn als in het begin. Alsof ze nog niet groot genoeg waren en nog even een groeispurt maken Misselijkheid is er nu ook weer met vlagen. Vaak als ik heel erg moe ben en weinig heb geslapen. Ook komen er nu andere kwaaltjes bij; veel pijn in liezen, pijn in bil en maagzuur. Zal wel bij de periode horen...
Niet elk lichaam reageert hetzelfde op de golven hormonen die nu rondgieren. Misschien heeft jouw lichaam zich al snel aangepast... ik herken dit wel van eerdere zwangerschappen, dat het ineens "over" leek te zijn. Toch gezonde knullen geworden hoor! Nu gaat het van bijna niets naar steeds meer.... dus geniet maar van de weken dat je geen klachten hebt Veel liefs