Hoi dames, Ik ben zwanger,... maar nu vanmorgen ging ik naar de wc en veegde ik een kleine bloedpropje weg.... en er na licht bloed.... maar als ik met me vinger voel zit er niets aan (sorry voor de detail) moet ik me zorgen maken? heeft het zin om zo een zwangerschaps test te doen, want als het een miskraam word heb je het hcg hoormoon toch nog? HELP! Wat moet ik nu? Heb geen zin in me werk of zal ik juist gaan werken? En me man gaat juist vandaag 1 week weg.....
Zo even de vk bellen. 50% van de prille zwangere hebben bloedverslies. Meestql niks bijzonders succes!
ja ik ga de VK strax bellen ze zijn berijkbaar vanaf 09:00uur. kijken wat ze zecht. hou me wel rustig vandaag..
waarschijnlijk is het niks ernstigs, maar als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen. Als ze je telefonisch niet gerust kunnen stellen kunnen ze zelf een echo maken om je wel gerust te stellen. Ik had zelf 2 dagen bloedverlies rond 6 weken, was van de innesteling. Ik heb nu een gezond kindje van 9 mnd.
hoi dames, ik heb gebeld, en indd moest me niet heel veel zorgen maken tenzij het meer word of aan houd. dus gelukig ben ik nu iets rustiger, maar de schik zit er wel in./ het is allemaal zo nieuwe voor me want dit is voor het eerst dat ik zwanger ben. kijk zo uit naar de 10e .... hou jullie op de hoogte, en bedankt voor je reactie`s
Hai Kima, Wat vervelend voor je.. Miss een kleine troost (hopelijk)... Ik heb al vanaf week 5 4x een bloeding gehad.. Ook soms met bloedpropjes... Ik krijg nu wekelijks een echo en tot nu toe is alles goed (zit nu op 9 of 10 weken, vrijdag termijn echo!) Bij mij worden de bloedingen veroorzaakt door een hematoom maar die stolsels hoeft niet gelijk te betekenen dat het niet goed is.. ik snap je ongerustheid heel goed want dat heb ik ook elke keer!! Sterkte de komende week en succes de 10e