Hey hallo, Ik ben zo onderhand gek aan het worden. We zijn al 10 maanden bezig met zwanger worden. Op een vroege miskraam na gewoon altijd ongi geworden. Ik heb eigenlijk nooit wat gevoeld waarvan ik dacht dat het symptomen waren. Nu deze maand heb ik dat wel. Het kan zijn dat ik het voel omdat ik het graag wil maar die andere 9 maanden wilde ik het ook super graag en heb ik ook niets gevoelt. Sinds 2 dagen na mijn eisprong heb ik gevoelige tepels. Vooral `s avonds zijn de erg pijnlijk. De rest van de borst niet. Behalve wat witte puntjes op de tepels zien de borsten er niet anders uit. `s avonds voelen ze wel 'zwaarder'. Ik dacht het gaat wel over......Maar nu 4 dagen voor mijn NOD is het er nog steeds. (heb op het ontpillen na nooit last gehad van mijn borsten) Ook heb ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden. En als laatste ben ik (afhankelijk van de dag) niet vooruit te branden. Heb vorige week 2 dagen `s middags op bed gelegen omdat ik niet meer kon. Misselijk ben ik 'gelukkig' (nog) niet wel last van de darmen. Het ergste is dat mijn gevoel gewoon zegt dat ik zwanger ben. Ik hield het gister niet meer (5 dagen voor NOD) en heb toen getest. Ik dacht als ik dit allemaal voel dan moet mn lichaam toch echt hard bezig zijn en zal er ook wel HCG te vinden zijn. Dr was iets te zien maar kon het in de verste verte geen streepje noemen. Dus nu ben ik weer onzeker maar mn gevoel zegt dat het gewoon zo is.... Vandaag 4 dagen tot NOD....Wat duren die dagen verschrikkelijk lang! Ben benieuwd of iemand dit herkend? groetjes, Jeanny
hallo Jeanny ik herken je gevoelens wel een beetje al hoe wel het bij mij ietsjes anders is,, want ik voelde niks voor mijn nod pas na 3 dagen overtijd, en ben dan nu ook 9 dagen overtijd heb ook getest maar die was idd ook te vaag om te denken dat ze positief was.. en te licht om op een foto vast te leggen,, pff als ik dit zo typ met liedje op achter grond word ik opeens emo.. h
Hey madeliefjuh! Ja jij zit in een nog vervelender schuitje. Moet er niet aan denken dat ik nog 2 weken in onduidelijkheid zit. Wordt nu al gek! Nou we duimen voor elkaar! Succes! XX
ook ik heb symptonen hoor, ook moe, ongi buikpijn gehad , jeuk, hartkloppingen , meer plassen enzo.. Oo ik heb stiekem eentestje gedaan. 6 dagen voor NOD ofzo. Maarja helaas negatief. Al zag ik wel iets en daarna helemaal niks meer, echt spannend hoor. Maarja.. heb niet zo veel geduld.. haha
heey ik herken het wel wat je schrijft ik was ook zo 10 maanden ongeveer bezig en had ook toen ik zwanger was hele gevoelig tepels en die witte puntjes maar nu moet ik zeggen dat ik dat soms ook had als ik ongi ging worden verder had ik wel wat steekjes aan de zijkant van me buik (bandenpijn) daaraan dacht ik van zou ik dan toch zwanger zijn.. spannend he! succes! xx
Ook hier is het heel herkenbaar. Behalve dat ik gaan last van m'n borsten heb. Heb ik wel onderbuikkrampen, zere onderrug, troebelige urine, smorgens heel vroeg wakker. Vrijdag een testje van ultra matcare gedaan is deze is heel licht positief, m'n ovulatietesten zijn nu ook bijna positief, maar had vanmorgen die van cb digitaal gedaan en deze gaf niet zwanger aan. Maar jah hier is natuurlijk ook meer hcg voor nodig. Heel veel succes! Tis echt zwaar irritant om zo in die onzekerheid te zitten!
Ben blij dat ik niet de enige ben. Ook hier allerlei symptomen die ik herken van mijn eerste zwangerschap: misselijk, pijnlijke borsten met puntjes en donkerdere tepels en al een week of zo ongi buikkramp. Vandaag dacht ik dat het wel moest kunnen om te testen. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 5 dagen van tevoren duidelijk positief en ik nam ook aan dat als je al die symptomen hebt, het hcg er wel moet zijn. Maar ook hier dus geen streep.... Wanneer gaan jullie weer testen? Volgens de banner kan ik woensdag testen, dus dan ga ik het maar weer eens wagen. ben benieuwd! Duim voor jullie allemaal! Tanja
ohwja en idd vroeg wakker de afgelopen paar dagen ... raar hmmm? normaal slaap ik lekker uir maar nu ben ik al rond 9 uur wakker en dat is voor mijn doen vroeg. (werk)
ow ik word telkens wakker en val weer in slaap , moeilijk in slaap komen soms, en moe overdag pfff heb nergens zin in zeg bah...
Ik herken het ook hoor! Ik voel me deze week toch misselijk.....bleeeeh! Opgeblazen buik, braakneigingen, steken linksonder in mijn buik, licht in mijn hoofd, donkere en sterk ruikende urine, maar vooral MOE...BAH! Heb gisteren voor de lol een ovu-test gedaan, en binnen ekele sec. kreeg ik een zeer donkere ovulatie streep te zien. Ik hoor wel vaker dat er vrouwen zijn die er vanaf de bevruchting gelijk heel heftig op reageren. Bij mij heeft het alleen nog geen nut om al een testje te doen...ben wel nieuwsgierig!
Ik ben helaas ongesteld geworden. Snap er niet veel meer van. Vrijdag was tie toch echt positief. Heb ook veel meer pijn dan anders. Hoop voor de rest dat het bij jullie wel raak is en mag blijven zitten! xx
Gaby, wss is het erg vroeg misgegaan bij je... Probeer het (zoals ik) een beetje positief te bekijken: je weet dat het kan! Al is dat maar een magere troost, zenne. *knuffel*
Hoi Madeliefjuh! Ik heb al verschillende keren getest maar nog niet positief... Ik ben er ondertussen zeker van dat ik niet zwanger ben. Ik zit nu op dag 46 van m'n cyclus maar niet 100% zeker dat ik 16 dagen overtijd ben. Ben in augustus gestopt met de pil maar nog steeds niet regelmatig en dit is m'n eerste gewone cyclus terug na een vmk. Ik heb in april een vmk gehad en heb daarna een cyclus de pil moeten nemen. Ik heb volgende maand een afspraak bij de gyn en ga dat gewoon afwachten. Ik vermoed dat er dan wel iets zal gebeuren om ervoor te zorgen dat ik wat regelmatiger word. Groetjes!
Nou ik moet maar niet meer naar mijn gevoel luisteren. Wordt vanmorgen wakker met een vervelende pijn in mijn onderbuik. Niet echt krampen. Op het toilet zie ik bruin/donkerrood bloedverlies. Het voelt onderhand alsof ik ongesteld ga worden dan wel 2 dagen te vroeg wat ik nog nooit heb meegemaakt. Maar het voelt zo duidelijk als ongesteldheid dat ik er niet in geloof.. Tepels en nu ook borsten doen overigens wel zeer dus ik snap er niks meer van? Jammer......volgende keer beter.
hallo meiden ook hier een met zwangerschaptekenen maar vanmorgen mijn temp naar beneden dus word binnen kort toch ongi. ben al wel 12 dagen overtijd maar ook negatieve test dus niks aan te doen volgende keer beter. heb al twee weken last van mijn eierstokken. echt heel erg pijnlijke borsten vooral na de daad ook last van slijm. opvliegers, buikpijn, tepelhof donkerder enz liefs
hoi, Ik ben na 9 dagen over tijd dan toch nog ongi geworden. Zelf had ik 2 testjes gedaan, dezen waren allebei negatief. Dan zit je nog een paar dagen in twijfel, dan is wachten lang!Ik had ook allerlei dingen waar ik last van had, zoals gevoelige tepels, last en harde buik, moeheid, etc. Maar ja dit kun je ook hebben als je ongi moet worden. Zelf ben ik regelmatig ongi, alles mooi op tijd. Maar nu ben ik blij dat ik ongi ben, omdat je nu niet meer in onzekerheid zit. Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat ik niet zwanger ben. Wij blijven het gewoon weer proberen, toch! Nou meiden succes en veel geluk!
elke dank je voor de uitleg! ik ben vandaag 10 dagen overtijd ik had gister avond zoon last van mijn heupen bovenbenen en bil.. soort van spierpijn irriteren echt heeel erg.. ik had ook het idee dat ik mijn banden kon voelen..? vanaf mijn schaambot tot iets hger dan mijn heupen links en rechts 2 banen (banden) heel raar nu heb ik nergens last van aleen heel licht zeurdierig gevoel in mijn onderbuik heel lichtjes.. xxxxxx