Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier tussen kom. Woensdag heb ik mijn nod. Maar vanaf mijn eisprong heb ik al het gevoel dat ik zwanger ben. Nu kan het zo zijn dat ik dat maar denk omdat ik het ook graag wil. Vanaf vandaag heb ik erg veel hoofdpijn, erg moe, ook begin de ongi pijn op te zetten (waardoor ik weer de moet verliest) maar het is een andere pijn. Ook pijn erg onder in de buik en erg pijn in de onderrug... Ik kan gewoon niet wachten tot woensdag! Ik denk alleen nog maar aan dit! Ik heb jullie verhalen allemaal gelezen wat is dit erg he in onzekerheid leven! Liefs mij
hallo allemaal, Ik ben nu net een maand gestopt met de pil. Niet eens geprobeerd om zwanger te worden, maar toch heb ik een heleboel verschijnselen. -misselijk -last van mijn borsten -last van mijn onder buik -last van duizeligheid Ik heb twee testen gedaan maar allebei denk ik nog te vroeg 10 dagen na mijn gemeenschap... Hoe groot is de kans dat ik wel zwanger ben? Mijn lichaam voelt zo raar, dat ik bijna zeker weet dat ik het ben...
ik wil je niet teleurstellen maar ik heb 3 maanden lang wezen ontpillen... ik voelde van alles was er soms wel ziek van en werd 3 maanden niet ongesteld.. ik hoop voor je dat het raak is maar ik zeg dit niet om je bang te maken maar omdat de teleurstelling anders zo groot is ... suc6! XXXxx
Snap er niet veel meer van...Volgens mij heb ik mijn cyclus verkeerd berekend! Nogmaal gezien zou ik afgelopen vrijdag (zeer regelmatige cyclus) ongesteld moeten worden, maar dat is dus nog steeds niet gebeurd. Volgens de berekening kan ik morgen pas testen. Ik heb gisteren een test gedaan (die 6 dagen voor NOD al kan aangeven of je zwanger bent) maar die was dus zwaar negatief! Verder heb ik nog steeds alle symptomen die ik eerder heb genoemd. Ook pijnlijke (.)(.) en zere onderrug. Check toch elke keer weer of er al tekenen zijn van menstruatie, maar die is nog ver te zoeken naar mijn idee...pfff