Zwanger? Wat denken jullie...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 1 en 1 is drie, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Hey dames!

Dinsdag heb ik duidelijk mijn eisprong gehad.
    Ik merk dat altijd erg goed aan mijn lichaam en volgens de berekeningen zou ik dinsdag ook mijn ei krijgen. We zijn dus ook al volop aan het klussen geweest! ;) Nou voel ik me deze week toch misselijk.....bleeeeh! Opgeblazen buik, braakneigingen, steken linksonder in mijn buik, licht in mijn hoofd, donkere en sterk ruikende urine, maar vooral MOE...BAH! Kan het zijn dat mijn eitje bevrucht is? Heb vandaag voor de lol een ovu-test gedaan, en binnen ekele sec. kreeg ik een zeer donkere ovulatie streep te zien! Ik lees wel vaker dat er vrouwen zijn die er vanaf de bevruchting gelijk heel heftig op reageren. Heeft hier ook iemand last van gehad? Ben toch wel nieuwsgierig aan t worden!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Heb er geen ervaring mee !
    Maar hoop heel erg voor je dat er een beebje in je buik aant groeien is :D

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Zou best kunnen.
    Voelde bij mijn oudste dochter ook erg snel veranderingen.
    Suc6 :thumup:

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hoop het voor je meis

5. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde als jij omschrijft, maar zwanger kan ik niet wezen :p

Maar idd, het zou wel kunnen :D

6. Tammetjuh

Tammetjuh Nieuw lid

14 jul 2008
    3
    0
    0
    Mijn lichaam doet zo verschrikkelijk raar,

Ik ben s´ochtends echt kotsmisselijk, mijn tepel zijn zo groot geworden en ook mijn borsten zijn al flink gegroeit. Mijn onder buik doet soms verschrikkelijk pijn en s´morgens kan ik bepaalde geurtjes echt niet uit staan. Op het ene moment ben ik super vrolijk en het andere moment ben ik chagarijnig.

Ik ben pas ruim een maand gestopt met de pil, maar mijn moeder is ook zwanger geworden midden in haar strip. Hoe groot is de kans dat ik nu al zwanger ben?

Kan iemand mij hier iets over vertellen?

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoe is het nu met je 1 en 1 is 3?
    NOg een posi ovu test gehad?
    WEl voreg trouwens om al van alles te voelen zo lang nog voor je nod!

Maar he tzou maar al te gaaf zijn als het nu zo is, oik duim voor je!

Hoop hier snel goed nieuws te lezen!

8. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Ja het gaat redelijk goed hoor!
    Snap er alleen niet veel meer van...Volgens mij heb ik mijn cyclus verkeerd berekend! Nogmaal gezien zou ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar dat is dus nog steeds niet gebeurd. Volgens de berekening kan ik morgen pas testen. Ik heb gisteren een test gedaan (die 6 dagen voor NOD al kan aangeven of je zwanger bent) maar die was dus zwaar negatief! Verder heb ik nog steeds alle symptomen die ik eerder heb genoemd. Ook pijnlijke (.)(.) en zere onderrug. Check toch elke keer weer of er al tekenen zijn van menstruatie, maar die is nog ver te zoeken naar mijn idee...pfff

Deel Deze Pagina