Volgens mij durf ik straks (eigenlijk nu al wel n beetje ) echt de deur niet meer uit, wat als dan ineens mn vliezen breken ofzo.. pff. Wie ging er tot de laatste dag nog rustig boodschappen doen ofzo? En waren jullie hier dan niet bang voor?
Ik was er ook best bang voor toen de kleine nog niet ingedaald was... nu niet meer. Mijn VK zei trouwens dat ze het zelf enigzins achterhaald vond om te moeten gaan liggen zodra de vliezen breken als het kindje nog niet is ingedaald, en dat was wel mijn grote schrikbeeld Zag mezelf al helemaal liggen in de gang van een supermarkt
Ik was er niet echt bang voor. Heb er niet echt bij stil gestaan dat het zou kunnen gebeuren bij 37 weken. Ik stond op het punt om voor controle naar de vk te gaan, dus waren mn vliezen een paar minuten later gebroken dan was de autostoel nat geweest
Ik ook niet. Ben de dag voor mijn bevalling nog in een andere stad wezen shoppen. Bij mij was hij ook niet ingedaald en ik ben 4 weken te vroeg bevallen, en had ook grote kans op vroeggeboorte. Ik zou er niet te angstig voor proberen te zijn. Bewegen is vaak ook een goede manier om het op te wekken, en thuis zitten wachten totdat het eindelijk begint lijkt me ook niet echt wat!
Nee hoor... ik maak me er niet druk om. Met 38,5 week hebben we nog een uitje gepland hier anderhalf uur vandaan een paar dagen daarna zal ik bevallen (geplande ks). Als mn vliezen breken tja niks aan te doen, dan gaan we gewoon naar huis. Zolang ik me goed voel doe ik het gewoon. Voor hetzelfde geldt loop je door tot 42 weken en je dan al die weken opsluiten omdat het misschien zou kunnen gebeuren... Hmmm, ik zou het niet doen.
Ik ga ook gewoon nog overal naar toe hoor. Met oud en nieuw gaan we naar Rotterdam, naar familie. Overdag loop ik ook nog gewoon over straat, boodschappen doen, hondjes uitlaten, winkelen enz. Als mijn vliezen breken vetrouw ik er maar op dat het geen hele sloten tegelijk zijn en ik nog gewoon een beetje discreet terug naar huis kan De baby valt er niet zomaar uit midden op straat hoor 8)
nee indd ik liep ook door tot 42 weken en had er niet aan moeten denken om tot die tijd maar binnen te zitten
Toen mijn zus uitgerekend was is ze nog naar de stad geweest (vlaggetjesweken he )... Drie dagen later is haar mooie dochter geboren
Ik heb bij beide meiden ook gewoon nog vanalles gedaan hoor! Naar de winkel, naar de kapper enz. Ja anders kun je weken thuis zitten! Ook niet bevorderend om te gaan zitten wachten op de bevalling...
Nee precies! Zuslief was het wachten op de baby zo zat dat ze juist VEEL is gaan lopen...winkelen is natuurlijk helemaal een mooie remedie dan he Ook was ze vlakbij het zh hoor...anders had ze moeders nooit meegekregen
Ik ben vandaag 40 wkn en 5 dgn zwanger en heb al drie dgn/nachten met periodes (enkele uren achter elkaar) voorweeën die dan ook even aanhouden en om de paar minuten komen. Maar omdat het tot nu toe nog niet doorgezet heeft en ik geen zin heb om thuis naar de klok te gaan zitten staren, gaan wij nog gewoon de deur uit hoor. Vandaag zijn we zelfs in een brasserie gaan lunchen. Als mijn vliezen daar gebroken waren, was ik toch gewoon naar huis gegaan. En ze hebben daar vast wel een dweiltje haha
Ik ga gewoon nog overal naartoe als ik niet te hevige weeen heb. heb ook geen zin om naar de klok te gaan zitten staren en maar te gaan zitten wachten. heb gewoon een wat grotere tas bij als anders met een handoek en wat verschoonspullen.
ik doe nog alles waar ik zin in heb, en het liefste winkelen, heerlijk ombeschoft veel geld uitgeven en ondertussen dus veel lopen, met de hoop dat het helpt de bevalling op gang te krijgen. de enige die hierdoor in de stress schieten zijn mijn moeder en schoonmoeder.
hey meiden vermits dit men eerste zwangerschap is en ook nog belange nog niet zo ver ben als jullie. heb ik mij die vraag toch ook paar keer gesteld van: Zou ik als ik 36weken ben nog wel buiten durven? Nu dat ik hier zo rond lees ben ik anders gaan denken nu is het zo van: Als het komt komt het... breekt mijn vliezen in de tram, supermarkt, beenhouwer of eenders waar, wel ja das de natuur en daar mogen we zelfs fier op zijn ik trek het mij al lang niet meer aan. Er zal altij wel iemand in de buurt zijn die je er door helpt always look on the bright side of life hihi
Ja joh, dat wachten thuis is helemaal niks. En je kunt er toch niets van zeggen wanneer het zal gebeuren. Trouwens 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen en 90% met weeen. Ik ga gewoon de deur uit hoor, alhoewel ik niet nog super ver weg ga. Groetjes Vera
Hallo allemaal, Ik ben nu ook overtijd en ik doe ook gewoon nog alles. Boodschappen, visite etc. Anders word ik volgens mij echt gek van het wachten. (Ben nu al gek van het wachten ook al doe ik van alles.) De enige die er moeite mee heeft dat ik nog overal heen ga is mijn moeder, die heeft liever dat ik thuis blijf zitten (het liefst dan op een zeiltje want je weet maar nooit he?) Nou daar begin ik niet aan hoor. Ik ben al niet zo heel erg mobiel meer. Behoorlijk last van mijn rug en bekken, maar ik blijf gewoon doorlopen. En natuurlijk hoop ik dat daardoor de bevalling wat sneller op gang komt. Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Voelt het voor jou niet goed om weg te gaan dan blijf je lekker thuis en anders ga je wel wat doen. Iedereen bereidt zich voor op zijn/haar eigen manier. Dus alvast succes met de laatste loodjes. Mvg, Allyssa
mm eigenlijk nog niet bij stil gestaan. nou ja als ze in de winkle breken ja pech gehad haha blah natte broek
Ik maak me daar niet zo druk over eigenlijk. Het lijkt me wel vervelend maar ja, zo begint maar 10% van alle bevallingen en meestal is het s avonds of s nachts (volgens mijn vk). En idd stel je voor dat je twee weken overtijd bent dan zit je zo lang thuis...