bewegen baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Susan, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan

    Susan Lid

    18 aug 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    Hallo Allemaal

    IK ben nu ruim 21 weken zwanger en ik lees bijna overal dat je die kleine nu goed moet voelen. Bij mij is dat nog niet zo en dat maakt me weer onzeker. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik die kleine ook bijna niet omdat mijn placenta aan de voorkant lag maar nu ligt die bovenin dus zeiden ze dat ik deze hummel wel beter zal voelen, maar helaas.
    Ik wil ook een teken van leven van die kleine. Het enige wat me geruststeld is wel dat de punctie en de echo's goed zijn dus met die klein is niets aan de hand, maaaaar ik wil de kleine ook voelen.
    Wie volet die kleine ook niet of bijna niet.

    Groetjes van susan
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi, wat vervelend dat je de kleine nog niet echt hebt gevoelt. Ik denk als de kleine wat groter is dat je het dan wel beter gaat voelen. Heb je een grote buik al of valt het wel mee? Want het ligt natuurlijk ook aan de ruimte die de uk heeft om te kunnen bewegen... Wanneer moet je weer naar de verlos op controle? Is altijd zo leuk om daar het hartje te horen ;)
     
  3. Susan

    Susan Lid

    18 aug 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    Ik heb natuurlijk ook geen geluk met mijn figuur. Ik ben niet een van de slankste misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Maandag ga ik weer naar de vk.

    Groetjes van Susan
     

Deel Deze Pagina