Hoi dames, Heb een vraagje.. Ik heb tijdens de dagen van mijn eisprong erg last van mijn linkerzij/heup en lies. Heb dan zo'n branderig gevoel, dit blijf ik zo'n 2 dagen en dan verdwijnt het weer. Ik heb er elke maand op zitten letten en merk dat dit tijdens mijn eisprong dagen gebeurd. Kennen jullie dit? Is het normaal dat de pijn op zo'n manier gebeurd?
Volgens mij is bij iedereen de pijn anders tijdens de eisprong. Meestal zeggen ze dat je vaak een stekendepijn voelt aan je linker of rechter kant. Ik heb meestal pijn en zeurderig gevoel in mijn hele onderbruik. Soort erge menstruatie pijn.. Dus volgens mij zou het heel goed kunnen
Hoi! ik heb ook last van mijn linkerlies! Ik denk dat ik gister of vandaag de eisprong heb gehad, want gister had ik echt buikpijn en nu heb ik last van een zeurderige steek in mijn linkerlies, alweer een paar uur.. Weet je wat ik me afvroeg: als je zwanger raakt, zijn dan de symptomen van de eisprong hetzelfde? of alles meteen zodra het eitje bevrucht is anders? Dat laatste lijkt me niet..... toch? Ik heb de vorige maand overgeslagen, en met de eisprong heb ik weer dezelfde pijntjes als vorige maand. Ik ben nu de hele tijd bang dat het alweer niet gelukt is. Ik wordt er zo moedeloos van..... ik ben zo bang dat het ons niet op de natuurlijke wijze wil lukken. Mede ook dat het zaad niet helemaal optimaal was (ietwat te weinig bewegenlijke zaadjes (27% ipv 50) aantallen bovengemiddeld 25 milj. ipv 20.)....... en we dan half juli weer naar het ziekenhuis moeten voor een nieuwe test. Ik ben zo bang dat de uitslagen dan slechter uitvallen... Trouwens sorry dat ik even hier mijn hart lucht, ik heb namelijk even een dipje.
helpp! heb hier ook nu/vandaag pijn in mn rechterzij/rechterkant van mn buik.. tis net alsof ik heel hard gerend heb en daarvan pijn in mn zij gekregen heb, maar dan iets meer richting de kant van mn navel..(snappen jullie het nog?) nog niet zo erg last van dit soort pijn gehad de afgelopen maanden.. :S wat kan dit zijn? misschien ttoch een hele late eisprong? of misschien toch ongi pijn? whaaaaaaaaaaaaah wordt gek van mezelf!