Pijn thv longen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mutskuh, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Hallo meiden,

Sinds aantal dagen behoorlijke zeurende pijn thv mijn longen/ribben op mijn rug, wat ook uitstraalt naar tussen schouder bladen. Vooral aan de rechterkant. Herkent iemand dit? Want ik herken het totaal niet van mijn andere zwangerschap.

2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Heb je daarnaast verder nog klachten?
    Veel vocht vasthouden, sterretjes zien hoofdpijn, tintelende vingers etc?
    Het kan namelijk een symptoom van hellp zijn, maar het kan ook een onschuldige zenuwbeklemming zijn.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Het kan ook je kindje zijn wat hoog ligt en tegen je middenrif aandrukt. Je krijgt dan een soort spierpijn.
    Hou t iig goed in de gaten!

4. abdomen

abdomen Niet meer actief

bij mij betekende het maagzuur. Ja, niet het eerste waar je aan denkt. Ik werd opgenomen met 36 weken zwangerschap met dezelfde klachten en na allerlei onderzoeken kwamen ze echt uit op maagzuur.

Hou het natuurlijk evengoed scherp in de gaten he!!!

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Nee verder niet echt klachten, hou geen vocht vast en zaterdag was mijn bloeddruk 110/60..

Daar dacht ik ook aan, daarom was ik op zoek naar ervaring. Ik hou het zeker in de gaten. :) heb het ook alleen als ik zit, zodra ik op bed lig is het weg.

Heb sinds aantal maanden maagzuur remmers, dus geen last van maagzuur klachten. Ik hou het zeker in de gaten.

6. abdomen

abdomen Niet meer actief

Als het te gek wordt, gewoon je vk bellen meid:)

Deel Deze Pagina