Gevoelens voor een andere man

Discussie in 'De lounge' gestart door missess, 16 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.415
    769
    113
    Dit ben in volledig met je eens..

2. missess

missess Lid

12 mrt 2016
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat klopt hoor. Ik ben er zelf in mee gegaan en er ook fout in.

3. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Geef jezelf een schop onder je kont en ga solliciteren.
    Als je terug gaat zitten flirten ga je toch wel heel dicht bij de grens zitten, zoniet er overheen.

Erg dat een leidinggevende zo doet, maar ook fout dat ze erop ingaat.

4. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Altijd wel erg toevallig dit soort topics en dan zeggen dat het van je vriendin af komt. Heb gewoon de ballen om te zeggen dat het over jezelf gaat! Want waarom zou je exact weten over de gevoelens en zwoele blikken etc van je vriendin? En waarom maakt ze zelf geen account aan?
    Geloof er geen fluit van.( dat het om je vriendin gaat).

5. missess

missess Lid

12 mrt 2016
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als je de begin pagina had gelezen had je kunnen zien dat ik een profiel hier heb, maar als ik daar mee dit zou hebben geplaatst dan zouden heel veel bekenden dit te weten komen. Ik ben op mijn profiel niet volledig anoniem.. daarbij plaats ik dit iom het beheer en mijn vriendin nadat een nieuw anoniem profiel openen niet was toegestaan.

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik snap het niet. Vriendin van ts geeft aan dat haar man erg verdrietig was toen ze aanhad gegeven eerder al gevoelens voor haar baas te hebben gehad en daar ook mee te hebben geflirt. Ze wordt overgeplaatst en weer teruggeplaatst... heeft je man je nooit gevraagd hoe je relatie nu is tot je baas?
    Ik zou daar nl wel navraag naar doen.

En persoonlijk zOu ik ook echt gekwetst zijn als mijn man zulke gevoelens koesterde voor een ander. Inging op geflirt en niet zou weten of hij lichamelijk wel in staat zou zijn om zich te verzetten als een ander avances zou maken.
    Is je gezin dan wel prioriteit? En gevoelens voor een ander is iets wat jezelf toestaat om te ontwikkelen.

7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Dan zou ik gewoon per direct stoppen met flirten en zakelijk doen tegen elkaar. Mocht hij toch nog een keer zo duidelijk flirten of aangeven dat hij je wel ziet zitten, op een manier dat je er wel iets mee moet, dan zou ik inderdaad expliciet zeggen van 'Baas, we zijn allebei gelukkig getrouwd, we kunnen beter niet op die manier met elkaar omgaan.' Oid. Maar ik denk dat gewoon koel en zakelijk (maar niet onvriendelijk) doen een duidelijk genoeg signaal afgeeft.

8. Yumyum21

Yumyum21 Lid

3 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals iedereen schreef, gewoon stoppen met flirten en zeg het duidelijk tegen je baas. Je bent gelukkig met je eigen gezin, je man is ook een lieve man, wat zou je denken als dit gebeurt met je man (dat een vrouw zoals jij met hem flirt op werk), that will hurt. Zeg dat ook tegen je baas dat jij respect hebt voor hem en zijn gezin.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Gevoelens krijgen kan gebeuren. Ze is een mens en dat heeft ook niks te maken met te kort komen thuis ofzo. Er aan toe geven is wat anders. Dat is echt fout. Wat je er mee doet beslis je zelf.
    Zet hem uit je hoofd, zoek een andere baan als dat niet lukt. Fantaseren is niks mis mee. Verder gaan is wel verkeerd als je nog in een relatie zit
    Zeg gewoon tegen je baas waar het op staat. Dat je er mee wil stoppen en klaar. Respectloos tegen over bijde partner is het zeker

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dit. En als hij niet stopt, ander werk zoeken.
    Ik zou dit sowieso bespreken met mijn partner...
    Oh wacht, ik zou dit allang besproken hebben met mijn partner vóórdat ik zelf gevoelens had ontwikkeld.

Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je vreemdgaat? En wil je dat risico lopen?
    Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je je baas zegt te stoppen? En hoe erg zou dat zijn?

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #51 SushiLover123, 17 jan 2017
    Laatst bewerkt: 17 jan 2017
    Whaah, ik snap er niks meer van...

Dit topic is dus van een vriendin van missess, die het account van missess gebruikt om zelf anoniem te blijven?

Maar dit was ook al een 2e account van missus?
    --> Uit een eerder topic van missess, uit maart vorig jaar...

12. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Volgensmij vinden heel veel mensen het stiekem spannend om te flirten met een ander ondanks dat je een relatie hebt.
    Vind er eigenlijk niks mis mee. Goed voor je zelfvertrouwen.

Als ik soms papa´s op het schoolplein zie lopen denk ik ook ´woow´ wat een lekkerding zeg haha. Soms fantaseer ik hoe het zou zijn als je er wat mee zou doen. Natuurlijk doe en kan ik er niks mee maar het is leuk om erover na te denken.

Laatst kreeg ik een knipoog van een vader welke ik stiekem ook best leuk vond om te zien. Ik dacht hmm zou hij mij stiekem ook een leuke moeder vinden? Ik heb er verder niks mee gedaan maar toch is het leuk een 'reactie' terug te krijgen.

Ik zou zeggen geniet er lekker van volgensmij doet ieder mens het en ik ook en als mijn man het doet vind ik ook prima. We houden van elkaar dat weten we.

Reageer de passie lekker af op je man zou ik zeggen. Opzich gevoelens voor een ander vind ik niet ongewoon. Zolang je jezelf maar wat in toom kunt houden :)

Deel Deze Pagina