Stoom afblazen baaldag

Discussie in 'De lounge' gestart door klaver85, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Soms heb je echt zo'n verschrikkelijke baaldag terwijl er echt geen drama's gebeuren... en vandaag was er eentje hoor..

Na een nachtje veels te kort slapen leg ik ons lieftallige nummertje twee aan (bijna 7 weekjes) en word ik getrakteerd op spuitluiertje die een tien zou kunnen krijgen. Dekbed aftrrkken, dochter verschonen, zelf toonbaar maken... en door.

We hebben vakantie en manlief wilde graag broodjes, dus die worden gehaald, valt ons dochtertje nummer 1 uit de stoel met een dubbele flikflak, bloedspetters vliegen in het rond en onze kleine draak moet het de komende dagen doen met een gehavende tong en een prachtige bult...

Aangezien het weer niet meewerkte besloten om maar wat klusjes te doen, maar in plaats van een spijker heb ik een gat in de muur en ondertussen ook flinke hoofdpijn.

Manlief was op een gegeven moment niet meer voor rede vatbaar en een van de katten liep net naar binnen met een mestplek op zijn zijkant...

Ik kan er nu wel om lachen, maar hoop toch dat het morgen allemaal iets soepeler loopt...

Jullie vaak zo'n dagen?

2. Heel herkenbaar!
    Hopelijk een goede nacht en morgen weer een betere dag!

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Yep, heel herkenbaar! Wat bij mij werkt is om iets op Netflix te kijken dat me aan het lachen maakt, iets vroeger naar bed gaan, en me bedenken dat de volgende dag alleen maar beter kan zijn :) Succes!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Gister een mega baaldag... we zijn de keuken aan t verbouwen en elke keer past het werkblad niet. Gister zouden ze de keuken af komen maken... paste het werkblad weer niet! Nu de vierde keer! Ik ben al een half jaar bezig nu! Ik ben zo boos en had echt een rotdag! En we gaan ook nu nog op vakantie, huis is een zooitje! Pff.

Ik kom er dan ook slecht uit uit zo'n baaldag... netflix wil nog wel eens helpen, maar serie die ik keek had ik gisteravond laatste aflevering van.

5. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik doe precies hetzelfde..:)
    Heerlijk geslapen trouwens! Ik hoor de oudste op het moment zingen in bed, dus staan we maar eens op;)

6. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    M
    Meen ik idd al ergens gelezen te hebben, maar paste het dan nu echt weer niet? Lijkt me ook enorm frustrerend!

Ik kijk geloof ik 6 series tegelijk op netflix, dus dat probleem heb ik niet.
    Hoop dat jullie kunnen genieten op vakantie!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Klopt klaver! Paste weeeeeer niet! Ik ben er echt klaar mee!

Hoe is jouw dag vandaag begonnen?

8. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Rustig, met een zingende dochter;).
    Mijn man laat ik maar eens even in bed liggen, zijn humeur kan het namelijk wel hebben:rolleyes:.

Hij gaat te laat naar bed en we zijn er vaak weer vroeg uit. Met het kleintje wat 3 keer per nacht wakker wordt, gaat dat natuurlijk niet al te lang goed. Straks komt de schoonfamilie eten, dus ik hoop dat hij weer een beetje bijgetrokken is straks

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja dat is ook wel zwaar ja! Dan alle uurtjes pakken die je pakken kan...

Wij zijn gister op vakantie gegaan, jongste is altijd om 6 uur wakker pfff ik vind dat zo zwaar!

10. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    • Geniet op vakantie,misschien doet andere lucht de jongste wat langer slapen, ik duim voor je:)

Deel Deze Pagina