Al een week plat met griep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Karien, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Wie heeft dit ook?
    Lig nu al een week op bed/bank met griep :(
    Het lijkt wel of er geen eind aan komt!
    Als ik meen dat het eindelijk wat beter gaat, is het een half uur later weer helemaal mis en kruip ik maar weer op bed :cry:
    Heb dus gister weer op mijn werk moeten melden dat ik er nog niet weer was vandaag.. ze vond het erg vervelend voor mij maar hoopte toch wel dat ik er vrijdag weer was.. Dat snap ik op zich wel maar kan ik er wat aan doen dat ik ziek ben?!

Sorry hoor moest het even van me afschrijven..

2. kaatje24

kaatje24 Actief lid

17 sep 2008
    132
    0
    0
    ja herkenbaar!
    ik baal echt als een stekker heb echt het gevoel dat ik de komende 6 maanden ziek moet doorbrengen
    dis al de 2de week dat ik ziek ben
    eerste week toch naar de huisarts want pijn in longen bij ademen en ja een roggelend gehoor bij uitademen.
    dus dok heeft me een kuurtje amoxiciline gegeven.
    laatste pil was zondag maar tis nu woensdag en voel me weer grieperig worden.
    ik pik echt elke bacterie en virus op waar mijn dochtertje mee van school komt ( zij is nu dus ook ziek en ligt met 39 koorts op de bank...........)
    en ik hoest nog steeds
    alhoewel de pijn in longen en roggelen weg is
    zit het nu weer in mijn keel en hoofd(pijn)
    baal echt zo ontzettend
    en moe, van de griep/verkoudheid en van het niet kunnen slapen van eigen gehoest en van mijn dochterjte die me steeds wakker maakt omdat ze pijn heeft of moet drinken of........
    ga zo ff lekker heet douchen en ff een frisse neus halen met de hond.
    mijn man komt zo thuis uit werk dus kan ik ff de deur uit

sterkte met beter worden
    lijkt wel alsof je minder weerstand hebt als je zwanger bent?
    is dit zo
    en ik slik nog wel van die supervitamines voor zwangere vrouwen!
    ? en echinaforce, en kruidenthee met honing en stomen!
    zucht
    helpt allemaal niet echt
    maar we gaan door
    uiteindelijk moet ik beter worden Toch?
    en dan met mondkapje op naar school hahahahaha

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Och, ja...

ik zit ook al meer dan 2 weken met een verkoudheidje en het gaat maar niet over.

Komt omdat door je zwangerschap je afweer veel minder functioneert. Dit omdat je anders de baby af stoot.

4. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik herken het helemaal, slecht slapen 's nachts dus slaap overdag heel veel waardoor ik 's nacht juist weer niet goed kan slapen grrrr word er niet goed van!

Of je minder weerstand hebt tijdens zwangerschap weet ik niet weet wel dat het allemaal extra lang kan duren:s

Het mag van mij wel weer gedaan zijn en gewoon weer lekker aan het werk!
    Ben er al uit geweest met de hond, is idd wel even lekker even in de buitenlucht..

Beterschap!

5. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    ik loop sinds afgelopen vrijdag met een zere keel/hoesten, zware verkoudheid, hoofdpijn enzz... Normaal duurt zoiets 3 dagen bij mij dan is het weer over en nu dus ook al bijna een week en nog geen teken op enige verbetering. :(

Deel Deze Pagina