ja in mijn vorige erg nare relatie nooit vreemd geweest....maar nu is die ander wel de vader van mijn zoon
In mijn vorige relaties wel, maar gek genoeg interesseren andere mannen me nu te weinig om ze nog een tweede blik waardig te gunnen.
Dit dus.. Is goede vriend van mij en m'n man, en zijn vrouw beschouw ik als m'n beste vriendin.. We hebben een goede vriendschap en klik en houden het daarbij.. Kost best wel es wat moeite Maar is het zeker niet waard om iets anders om te verpesten.. We hebben het misschien iets gezelliger dan de gemiddelde, maar daar blijft het bij..
Ja, bij mijn ex. Kwam door mijn (nu) man, en dat opende mijn ogen dat ik helemaal niet gelukkig was in die relatie. Hij deed mij inzien dat ik veel meer waard was. Mijn ex rookte met zeer grote regelmaat joints, en als ik vroeg t een keer niet te doen wou hij dat niet, lees oa. Toen zijn 9jarig broertje kwam logeren, hij moest en zou stoned worden. De reden dat ik toen niet ben weg gegaan was zijn broertje, ik was woest, maar hij was niet voor rede vatbaar en kon al helemaal geen verantwoordelijkheid op zich nemen als er wat gebeurde met zijn broertje. Daarnaast intresseerde t hem allemaal niet, als ik eten maakte kwam hij niet eens thuis om te eten, als ik schoonmaakte maakte hij t net zo hard weer smerig zonder op te ruimen. Hij jaagde al ons geld erdoor zonder er rekening mee te houden dat er nog rekeningen betaald moesten worden. We hadden 2700euro per maand, vaste lasten van 1000euro, dus 1700euro over per maand, en alles op! Op aan drugs, internetspelletjes, sigaretten en kant en klaar pizza Godzijdank heeft Jeroen mij de ogen geopend! Ik ben weg gegaan met alleen mijn persoonlijke spullen en mijn hond. Ik en mijn ouders hebben de hele.inboedel betaald, van de theelepeltjes tot het bed, ik heb m alles laten houden. Omdat hij anders niks had en ik uiteindelijk de keus had gemaakt weg te gaan. ok heb ik mijn complete maandsalaris acergelaten om hem de achterstanden weg te laten werken, wat prima kon toen. Ook dat heeft hij er weer doorgejaagd en toen ik wee maand later langs kwam voor wat papieren qua verzekering zodat t huis verzekerd bleef, want ik betaalde dat nog. Toen zat hij al zo diep erin dat hij er zelf niet weer uit kwam. Ik heb toen nog de gezamelijke rekening aangevuld die in t rood stond zodat mijn naam eraf kon, hij was namelijk geblokkeerd. Ook daar nooit meer wat van terug gezien. Het e.ige wat ik heb gehoord van hem.is dat ik hem heb achtergelaten met allemaal troep en schulden.. Mijn man en.oom wouden diezelfde dag npg heen.om "mijn" gekochte meubels op te halen. Ik wou t daarbij laten, hij roept maar. Mijn geweten is schoon, ik heb genoeg geld achtergelaten.om de achterstanden weg te werken, ik heb m een volledige inboedel gegeven en ik ben pas wat met Jeroen begonnen toen wij volledig uitelkaar waren en het erover eens waren dat het klaar was. Hij kwam er later.op terug, pas toen hij hoorde dat ik bij Jeroen was. Toen was t telaat, mijn man liet mij zien hoe t écht hoorde! En nog elke dag bevestigd hij dat de keus die ik toen gemaakt heb de allerbeste stap in mijn leven was!! Dus ja, ik heb gevoelens voor een ander gehad in een relatie. Onderbewust gaf dat voor mij aan dat t ergens niet goed zat en er iets moest veranderen. En dan is het aan jezelf om te kijken of het iets is waar je samen wat aan kunt en wilt doen. Of dat het beter is.om een.punt erachter te zetten.
ja hoor, een jeugdliefde die altijd ergens een plekje blijft houden. ik ontloop m, maar soms kom je elkaar tegen... we doen niks, en ik gebruik die energie om t extra leuk te hebben met mn man. niks mis mee volgens mij, hij is geen relatiemateriaal en bezet, ik ben übergelukkig met mn gezinnetje.
Op dit moment geef ik mezelf helemaal de kans niet om een andere man leuk te gaan vinden. Ik ben zo ontzettend gefocust op mijn gezinnetje, ik sta er echt totaal niet voor open. In een andere, slechte relatie, heb ik het wel gehad. Ik zag toen regelmatig iemand anders, daar kon ik uren mee buiten zitten, het maakte niet uit waar. Bij elkaar zijn was gewoon heerlijk! Ben nooit té ver gegaan met die jongen, maar de gevoelens waren ontzettend sterk toen. Voor mij is iemand anders leuk vinden toch wel een teken dat mijn relatie niet goed zit. Als ik zulke gevoelens toelaat, betekent dat dat ik ergens niet tevreden over ben in mijn huidige relatie. Gelukkig is daar hier nu absoluut geen sprake van
Bij mij is het geen teken dat mijn relatie niet goed zit gelukkig.. Ik hou zielsveel van mijn man, ben al 9 jaar samen, en heb ook niet het gevoel van sleur ofzo.. Ik denk dat het een combinatie v factoren is, we hebben een hele leuke vriendengroep, die we ook los van elkaar wel eens zien. Ik ga bijvoorbeeld wel eens met de mannen stappen, ook als mijn man niet mee gaat.. We zijn nogal hecht met elkaar. En tja, 1 daarvan vind ik gewoon aantrekkelijk.. Normaal zie je zo iemand op straat en dan loop je door, maar omdat wij zeker wekelijks contact hebben gaat dat niet. We maken er zelf ook gewoon grapjes over onderling, we houden van dezelfde tv-series en kijken dat dus ook samen, terwijl mijn man en zijn vrouw lekker samen uit eten gaan ofzo.. Dat noemen we ook 'swingen' Mede door dat contact en de grapjes is er wel iets v gevoelens ontstaan.. Maar ik vind het geen probleem zolang we hier niets mee doen.. Zorg wel dat we geen grenzen over gaan.. Grapjes is leuk, maar ga niet m'n relatie op het spel zetten..
Mja, gevoelens. Er was wel iemand die met me flirtte en ik vond dat wel leuk, maar laat ik zeggen, op het moment dat ik al dacht van "Hoe zou het zijn om..." kapte ik die gedachte meteen af. Het kan leuk zijn om over iemand anders te fantaseren, ook als je denkt dat het alleen daarbij blijft, maar in mijn ogen maakt dat de drempel alleen maar lager. Dus bij de eerste gedachte, druk ik die de kop al in. En dat zijn nog niet eens erg diepe/gedetailleerde gedachten. Als ik dan toch moet fantaseren over iemand, dan liever over iemand die toch onbereikbaar is, zoals een acteur of zo...