gevoelig bij gemeenschap na iui

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door spannendetijden, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik zit met een "rare" intieme vraag: ik heb vd wk gemeenschap gehad met mijn man, (5dagen na iui) ik had daarna last van mijn onderbuik. toen dacht ik nog kwam vast door het standje want dat hebben we wel vaker (ligt meestal aan periode in maand/plaats bm) nou heb ik gister weer gemeenschap gehad. en omdat ik dacht aan aantal dagen terug hebben we bewust t misionarisstandje gedaan. nu deet mn buik geen zeer, maar mn vagina is nu wel gevoelig. voelt beetje beurs en dat had ik ook tijden de gemeenschap. zal dit komen door de iui?!?!? heb ook het idee dat het beetje opgezet is :$ :( van binnen! (heb zelf gevoeld en t is idd niet "open/rekbaar")
    tevens heb ik sinds de iui al last van krampjes steekjes en rommeliggevoel links onder in mn buik (kant waar mn eitje zat) en heb ik een opgezette buik! en tot vrijdag had ik last van meer afscheiding! ik maak me zorgen en vraag me af wat er kan zijn.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan zijn dat je reageert op alles wat er is gebeurd. Heb je hormonen gehad voor de IUI? Ook door de spanning in deze periode kan je anders reageren. Je zou ook zwanger kunnen zijn maar dat kan ik niet afleiden aan bovenstaande symptomen, alleen een positieve test kan duidelijkheid geven. Afwachten maar dus!

Mirjam

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    beste Mirjam
    ten eerste heeeel erg bedankt voor je reactie!!! ik heb geen medicatie of extra hormonen ed gehad....
    ik had een zeer goede eigen eisprong!! met perfect slijmgehalte dus was het juiste moment voor de iui!! :D wel heb ik de dag voor de iui een spuit in mn billen gehad. zodat ik zeker zaterdags mijn eisprong zou hebben!! verder had ik eigenlijk gek genoeg niet veel spanningen maar door die krampjes en trekkende/stekende pijn begin ik die nu wel te krijgen!! want ook ik ben gewoon vrouw in spannendetijd en hoop dus op iets positiefs!! ;)
    tja en andere syptomen zou ik niet kunnen noemen...zou niet weten wat een symptoon zou kunnen zijn want ben nooit eerder in verwachting geweest

iig heel erg bedankt!!
    groetjes

Deel Deze Pagina