26 september 2009: ongesteld 23 oktober 2009: 1 dag lichte bloedverlies 26 oktober 2009: positieve zwangerschapstest in handen 7 november t/m 4 december licht roze verlies bij afvegen 5 december: miskraam met stolsels, alles komt eruit. 12 december 2009: nauwelijks tot geen verlies meer 21 december 2009: negatieve zwangerschapstest (ook digitaal) Sinds week wit verlies waaronder 1 dag (afgelopen donderdag) doorzichtig draderig slijm. Op die dag ongi pijn dan links en dan rechtsonder een soort steekjes (weet niet hoe ik t benoemen moet). zwangerschaps test (dipsticktest van sensitest) was afgelopen woensdag negatief. Dit ook ter extra informatie, mijn eigenlijke vraag is, wanneer komt je menstruatie weer na de miskraam. De uiteindelijke miskraam heb ik dus na mijn idee en volgens mijn VK op 5 december gehad. Toen ben ik alles verloren (vruchtje).
hoi, het duurt meestal wel 6-8 weken na een miskraam voor je weer ongesteld wordt. Als je nu dat doorzichtige slijm hebt zou je een eisprong gehad kunnen hebben, in dat geval kun je over 14 dagen je ongesteldheid verwachten. Mirjam