Scheef hangen in bobike mini.. iemand oplossing?

Discussie in 'Verzorging' gestart door dolfijn1982, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoi meiden,

Graag hoor ik jullie ervaringen en hopelijk oplossingen..
    Ik ben sinds een paar weken steeds wat meer aan het fietsen met Beau, dit bevalt ons allebei erg goed maar vandaag merkte ik weer hoe scheef hij elke keer zakt!

Hij kan prima zelf zitten dus het is niet te vroeg of iets.. maar het lijkt of het zitje te breed is voor hem. Nu is hij ook echt wel smal met zijn 7,9 kg dus hij heeft redelijk wat ruimte naast zich in het stoeltje.

Kan ik dit op de één of andere manier oplossen? het voelt niet goed om hem telkens zo scheef te zien zitten namelijk..

Alvast bedankt!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

mijn zoontje is ook smal, maar zakte niet opzij. Zitten de gordeltjes goed? Want die moeten echt straks, en ik vind ze lastig strak te zetten. Best een irritant systeem van bobike, gaat altijd draaien.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens de site van Bobike is het stoeltje vanaf 9 kilo, dus kan me goed voorstellen dat het nog wat groot is. Er bestaan zeker geen zitverkleiners?

Kun je niet gewoon een opgerolde handdoek naast of om hem heen stoppen?

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Komt denk ik omdat het stoeltje vanaf 9 kilo is. Kun je niet iets van een kussentje of zo in het stoeltje leggen?

hopelijk heb je snel een oplossing want het is zo leuk fietsen!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Stoeltje is idd vanaf 9kg maar ik vond 1 jaar toch echt wel een mooie leeftijd om te gaan fietsen.. als ik moet wachten tot meneer de 9kg voorbij is zijn we zo weer 4mnd verder ben ik bang :) aankomen is niet echt zijn ding op het moment helaas..

Gordeltjes staan zo strak mogelijk.. meer ruimte is er niet om aan te spannen ;)

Opgerolde handoek ga ik proberen..
    Kussentje vind ik eng daar dat weer kan gaan glijden..

Bedankt voor het meedenken in elk geval!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Daarom en je zoontje kan gewoon goed zitten dan moet het geen probleem zijn... Misschien kun je de handdoek oprollen in de lengte en dan rond zijn middel doen en hem dan vastzetten met de gordels.
    Stel dat dat nog niet werkt misschien het yepp stoeltje proberen misschien zit hij daar beter in.

Deel Deze Pagina