Hee meiden! Ik heb te horen gekregen dat mijn moeder op 5 oktober geopereerd moet worden, haar baarmoeder word verwijderd en moet dan nog 4 dagen blijven. Op 5 oktober zou ik 41+1 zijn.. Nu wil ik mijn moeder heeel erg graag bij de bevalling hebben! Maar ben zo vreselijk bang om overtijd te lopen Ik kan haar wel vragen de operatie uit te stellen, maar ik weet dat ze er echt last van heeft (zware bloedingen, pijn etc) En stel ze zou het met 1 week uitstellen, dan ligt ze met haar eigen verjaardag in het ziekenhuis. Ik weet niet wat ik moet! Moest het even kwijt.. X
Ik zie haar donderdag gelukkig, dan doe ik mijn verhaal ookbij haar.. Hopelijk weet zij iets.. We verheugen ons beide al tijden erop dat ze er bij is. En voor mijn partner is dit ook fijner (had ie zelf aangegeven.) Dus ik hoop echt zo dat ze eerder komt!
Mnonc beval je in het zh? Anders is het misschien mogelijk als ze nog herstellende is dat ze er alleen bij het eind zeg maar d'r bij is ofzo. Nou ja ik ben benieuwd succes iig met de laatste loodjes. Xxx joyce
Ja ik beval in het ZH, enige probleem is dat we ook nog eens 1.5 uur bij elkaar vandaan wonen.. Dus de ziekenhuizen liggen ook 1.5 uur uit elkaar
Misschien dat je gyn. je kan helpen. En dus eerder kan strippen oid. Ze zullen daar misschien wel mogelijkheden in te vinden? Succes!
Is het niet zo dat je er als zwangere in Nederland tegenwoordig voor mag kiezen om niet over de 41 weken te lopen? Dus proberen aan te geven dat je uiterlijk met 41 weken wilt bevallen. Nederland is sowieso maar één van de weinige landen waar ze je laten lopen na 41 weken. Succes.
Hier in het ziekenhuis is de max. 41 weken, dus wie weet bij jou ook en kan je, mocht je overtijd lopen, met precies 41 weken ingeleid worden mocht dit nodig zijn? Idd even met je gyn erover hebben, daar hebben ze vast begrip voor. Vooral omdat het niet gaat over 38 of 39 weken zwangerschap dan!
Hoe dat hier in het zh is, geen idee. Ik zie donderdag mijn verloskundige dus zal het er dan wel uitvoerig over hebben. Vannacht gedroomd dat de kleine zich 19 sept laat zien. Duimen dus dat mn droom werkelijkheid word!