maak me zoo druk! moet het even kwijt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mnonc, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hee meiden!
    Ik heb te horen gekregen dat mijn moeder op 5 oktober geopereerd moet worden, haar baarmoeder word verwijderd en moet dan nog 4 dagen blijven. Op 5 oktober zou ik 41+1 zijn..
    Nu wil ik mijn moeder heeel erg graag bij de bevalling hebben!
    Maar ben zo vreselijk bang om overtijd te lopen:(
    Ik kan haar wel vragen de operatie uit te stellen, maar ik weet dat ze er echt last van heeft (zware bloedingen, pijn etc)
    En stel ze zou het met 1 week uitstellen, dan ligt ze met haar eigen verjaardag in het ziekenhuis.
    Ik weet niet wat ik moet! :(
    Moest het even kwijt..
    X

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat is heel vervelend ja!
    Kun je je vk niet vragen om je eerder te strippen?

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik zie haar donderdag gelukkig, dan doe ik mijn verhaal ookbij haar.. Hopelijk weet zij iets..
    We verheugen ons beide al tijden erop dat ze er bij is. En voor mijn partner is dit ook fijner (had ie zelf aangegeven.)
    Dus ik hoop echt zo dat ze eerder komt!

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Mnonc beval je in het zh? Anders is het misschien mogelijk als ze nog herstellende is dat ze er alleen bij het eind zeg maar d'r bij is ofzo. Nou ja ik ben benieuwd succes iig met de laatste loodjes.

Xxx joyce

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ja ik beval in het ZH, enige probleem is dat we ook nog eens 1.5 uur bij elkaar vandaan wonen.. Dus de ziekenhuizen liggen ook 1.5 uur uit elkaar:(

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Misschien dat je gyn. je kan helpen. En dus eerder kan strippen oid. Ze zullen daar misschien wel mogelijkheden in te vinden? Succes!

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.851
    113
    Vrouw
    Thuis
    Is het niet zo dat je er als zwangere in Nederland tegenwoordig voor mag kiezen om niet over de 41 weken te lopen?

Dus proberen aan te geven dat je uiterlijk met 41 weken wilt bevallen. Nederland is sowieso maar één van de weinige landen waar ze je laten lopen na 41 weken.

Succes.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier in het ziekenhuis is de max. 41 weken, dus wie weet bij jou ook en kan je, mocht je overtijd lopen, met precies 41 weken ingeleid worden mocht dit nodig zijn?

Idd even met je gyn erover hebben, daar hebben ze vast begrip voor. Vooral omdat het niet gaat over 38 of 39 weken zwangerschap dan!

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hoe dat hier in het zh is, geen idee.
    Ik zie donderdag mijn verloskundige dus zal het er dan wel uitvoerig over hebben.
    Vannacht gedroomd dat de kleine zich 19 sept laat zien.
    Duimen dus dat mn droom werkelijkheid word!

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Dat zou mooi zijn.succes.

Xxx joyce

Deel Deze Pagina