vocht in voeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty33, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    hallo ik weet niet of ik in het juiste topic ben maar ik heb een vraagje aangezien dit ons eerste kindje is. ik heb nu veel last van vocht in mijn voeten en enkels maar nu is mijn vraag is het normaal dat het zo erg jeukt aan mijn enkels en boven op mijn voet? wie kan mij een antwoord geven. groetjes misty33

2. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ja is normaal, ik had dat ook
    ik had vooral de laatste 2 weken last van gezwollen voeten en handen, kon mijn ringen er niet meer afkrijgen :D

3. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ja dat heb ik ook vooral avonds als mijn sokken eindelijk uitgaan :D
    heerlijk.

4. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    bedankt voor de reacties ik heb al langer last van vocht maar die jeuk aan de enkels en voeten pas sinds het weekend soms om gek van te worden maar gelukkig hoort het er allemaal bij.

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Wat hier helpt is veel brandnetelthee drinken en n kussen onder mn matras zodat mn voeten wat hoger liggen en t vocht beter weg kan lopen.

6. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo breek mij de bek niet los over vocht Aaaaaawh

Veel, heel veel water drinken helpt bij mij, voeten omhoog en brandnetel thee... Wisselbaden warm koud is ook fijn.

Jeuk hoort erbij, helaas, ik heb bij iedere stap het gevoel dat er een Drilpudding op mijn voet zit. Dus iedere stap voelt vies en jeukt... Heb voeten alsof ik 180 kilo weeg haha... Gek genoeg lijken ze door al het vocht wel kleiner dan normaal :p

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bleh, hier ook van die olifantenpootjes.
    Enige wat helpt zijn de voetjes omhoog en ze laten masseren :)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook last van gehad bij nummer 1...
    Ik kon op het eind mijn uggs niet eens meer aankrijgen, dus het was behoorlijk opgezwollen haha.

9. Smikkel

Smikkel Actief lid

25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook last van vocht. Maar het jeukt (nog) niet.
    Heb meer last van het vocht in mijn handen. Het voelt wat stram.
    Mijn ringen kan ik met geen mogelijkheid meer af krijgen. Gisteravond mijn man laten beulen met zeep maar ook dat wou niet.

Mijn ene voet/been is ook dikker dan de andere, hoe dat kan?
    Alleen maar lastig met schoenen aantrekken, het past allemaal niet meer zo goed.

Bij eerste geen last van gehad maar toen ben ik ook wat eerder bevallen...dus hoe het anders gegaan zou zijn toen is natuurlijk niet te zeggen.

10. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.158
    2.542
    113
    Hier sinds zondag ook last van onzichtbare enkels door vocht! :( soms jeuken ze ook idd... Das wel irritant.... Maar hoort er allemaal bij! :(

11. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    we weten gelukkig waar we het voor doen. mijn ringen had ik al vroeg allemaal afgedaan ik heb 2 spalken voor in de nacht i.v.d het vocht vast houden ben ook blij als de kleine zich zal melden hoop dat hij niet lang meer op zich laat wachten.

12. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte Misty...
    Hier ook veel last van vocht in handen/voeten.
    Wat bij mij goed helpt is ML het vocht uit mijn voeten laten masseren... : Voet bij hem op schoot en hij masseert 'omhoog'. Nog eventjes meid...

Deel Deze Pagina