Grrrrr.. Mannen!! :x Voel me al een paar dagen een beetje minder. Gewoon niet lekker in m'n vel. Ben er echt even aan toe om lekker wat met vriedinnen te gaan doen ofzo, er even uit! Maar denk maar niet dat dit wordt opgepikt hoor! Tjeeminee! Wat heb ik soms een hork van een vriend zeg! Zijn alle mannen zo? Ik zit er echt aan te denken om een handleiding van 100 pagina's uit te typen en te printen zodat hij wat meer inzicht krijgt in het gevoel van de vrouw.. Hebben jullie ook zo'n man/vriend die blij vlagen lekker horkerig kan zijn? (voor de rest is ie wel lief hoor, maar soms..)
Oppikken is niet altijd mogelijk.. Misschien kun je het gewoon zeggen. Wedden dat hij zegt: tuurlijk meid, ga lekker weg.
Wat moet hij doen dan? Wat verwacht je van hem? Ik zou gewoon lekker gaan, hoef je toch niet op hem te wachten?
Waarom overleg je niet gewoon ff met em dat je iets leuks met vriendinnen wil doen en hij bij de kleine blijft. Dit soort dingen oppikken werkt bij (de meeste)mannen niet helaas...
Hoewel ik niet vind dat kerels maar dingen moeten kunnen ruiken (zo lees ik je post) ben ik het wel erg eens met het feit dat mannen echte horken kunnen zijn. Mijn man is echt de liefste man ter wereld en een super papa en ook nog een geweldig met het huishouden maar... ja, hij kan een echte hork zijn.. Dat hoort bij manzijn vind ik. Soms bloed irritant maar soms ook gewoon lachwekkend!
We wonen niet samen dus zomaar weg gaan is niet echt een optie. En als ik er dan wat van zeg zegt hij: joh, je kan toch ook even vragen of ik bij de kleine wil blijven? Heeft hij natuurlijk ook gelijk in, maar moeten we alles voorkauwen? Ik krijg nooit te horen ga eens lekker weg, wat doen met vriendinnen o.i.d. En als ik me is een keer niet zo goed voel en ik zeg dat, dan wordt dit of niet zo heel serieus genomen, of aangehoord en wordt er verder niet veel mee gedaan. Ach misschien ben ik ook gewoon een beetje te gevoelig de afgelopen dagen ofzo..
Dat je niet samenwoont schreef je er niet bij En ja, je moet alles voorkauwen! Mannen zien, ruiken, voelen dat soort dingen niet. Of ja wacht, heel soms wel, maar dan is de timing zo beroerd dat je er alsnog spontaan chagerijnig van wordt...
Mja, mannen voelen dit soort dingen niet van nature aan, is mijn ervaring. Echter weet ik óók uit ervaring dat mannen over het algemeen graag een avondje het rijk alleen hebben (en dan even niet naar het gezeur van ons vrouwen hoeven te luisteren ). Dus: praat over je gevoel met je man, en regel een avondje met je vriendinnen. Iedereen blij!
Dus als ik het goed begrijp zeg jij dat je je niet zo fijn voelt en verwacht je van hem dat hij dan zegt dat je lekker met je vriendinnen uit moet gaan en dat hij wel oppast ofzo? Zijn er mannen die dat wel uit zichzelf zeggen dan? Ik ben ze nog niet tegengekomen....
Dat hij zou kunnen aanvoelen dat je niet lekker in je vel zit, ok, dat zou mijn vriend nog wel oppikken. Maar dat ie dan zelf aandraagt dat je met vriendinnen eropuit moet gaan, omdat je daar kennelijk nu behoefte aan hebt.. Tja, denk dat je dan wel heel hoge verwachtingen hebt
En dan ook: voel jij altijd feilloos aan waneer je partner niet goed in zijn vel zit? En als je twijfelt, bied je hem dan een avondje uit aan met zijn vrienden? Ik persoonlijk heb niet zo'n zesde zintuig. Ik zou het dan ook niet op prijs stellen als ik scheve blikken van mijn vriend kreeg omdat ik e.e.a. niet aanvoelde.
Mannen.... pff! Hier ook z'n hork! Maar zal niet zonder hem kunnen..... Heb t maar geaccepteerd, zit niks anders op!
Dat is gewoon een man vrouw verschil, meeste mannen pikken dat idd niet op, moet je gewoon zeggen en dan komt het goed. Vraag me weleens af of mannen niet gek worden van al dat gehint van vrouwen ipv gewoon zeggen wat je wilt
Ook mijn man kan geen gedachten lezen en spontaan issi al heel lang niet meer. Maar als ik iets vraag of als ik ergens mee zit staat hij altijd voor me klaar. Denk dus afspraken maken en praten over wat je wil en wat juist niet.
Tja mannen komen van mars he dus die zien dat gewoon niet. Spreek wat af met je vriendinnen in overleg met hem dan ben je toch klaar?
Ja idd, misschien ben ik ook wel een beetje veel eisend om van hem te verwachten om is een keer uit zichzelf aan te bieden om bij onze zoon te blijven. Ga snel even en gezellig uitje met vriendinnen plannen
mannen zien het vaak gewoon niet. Ik was 39 weken zwanger en meneer liep met een baklap in ging na een dag de trap stofzuigen want die was nog vies. Tja schat denk en kijk even verder zeg.....