gevoelig tandvlees!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik heb last van mijn tandvlees, vind het ook wel bizar dat dit er bij hoort.

    groetjes van mij
     
  2. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Tja, volgens de bloedtest ben ik ook niet zwanger. Maar nog steeds heb ik het gevoel dat ik het wel ben. Ik heb er alle verschijnselen van. Maar volgens mij is dit onmogelijk, wat denken jullie? Volgende week moet ik naar de internist, omdat ik toch veel klachten heb en hier wel iets aan moet gebeuren als dit dus niet door zwangerschap komt.
    Nog steeds kan ik niet geloven dat ik niet zwanger zou zijn. Mijn buik is ook zo bol geworden, niet normaal meer. En dan al die andere verschijnselen.
    Ook ben ik nog steeds niet ongesteld, maar de huisarts zegt weer dat dit kan komen omdat ik afgevallen ben. Maar dit is maar drie kilo, daarvan kan je ongesteldheid toch niet stoppen?
    Ja, afgevallen en een dikke buik. Hoe is dat mogelijk wanneer je niet zwanger bent?
    Ik begrijp er in ieder geval niets meer van, jullie?

    Oh ja, en heb even het een en ander opgezocht met betrekking tot het bloedend tandvlees. Dit schijnt te komen doordat je tijdens je zwangerschap het hormoon progesteron aanmaakt waardoor de bloedvaten dunner worden en dat alles beter doorbloed raakt als je zwanger bent.
    Geniet van jullie zwangerschap!
    Ik ben het volgens de huisarts dus helaas niet... Al blijf ik er een beetje bij... Haha!
     
  3. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hallo, ik heb dus dit toppik geopend omdat ik zo'n last had van mijn tandvlees... nou dat is weer helemaal over dit heeft echter plaats gemaakt voor misselijkheid :( Ik hoop dat het later in de zwangerschap nog eens mag wissellen, ik heb toch liever gevoelig tandvlees denk ik dan dat misselijk zijn.. ;)
    succes...
     

Deel Deze Pagina