Wat voor schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juf85, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Mijn zoontje loopt langs meubels en met de loopkar.
    Hij loopt altijd op blote voeten of (antislib)sokken. Maar waar kan ik hem buiten op laten lopen?
    Ik heb al verschillende schoentjes gepast, maar ze zijn vaak te wijd of ik krijg ze niet goed aan (terwijl het wel de goede maat is). Z'n hak komt ook niet op de 'bodem' van de schoen, zoals bij ons.

Ik wil niet hele dure schoentjes kopen, omdat ze er zo snel uitgroeien.
    We gaan bijna op vakantie en ik wil hem buiten op de camping niet steeds op blote voeten laten lopen (haringen, wespen, steentjes, etc.)

Ik koop liever goede schoenen als hij goed los loopt (nu loopt hij nog niet los).

2. NoLu

NoLu Niet meer actief

shoesme uit de opruiming?

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Juist voor kinderen die beginnen met lopen en net lopen zijn goede schoenen heel belangrijk.

Zelf vind ik voor kinderen die net het lopen onder de knie beginnen te krijgen schoenen van shoesme erg prettig. Lekker soepel, maar toch stevig om buiten ook een pasje te zetten.

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Inderdaad is dat voor op de camping wel fijn ja. Ons zoontje liep toen ook nog maar net en op sokken was het al snel huilen omdat hij op een steentje liep.

Ik heb schoenen bij de scapino van Hush puppies gekocht. Deze hebben een flexibele zool. Zijn goede schoentjes en niet heel erg duur ( 30,- geloof ik)

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    #5 mamavanmara, 17 jul 2012
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
    Voor Mara heb ik schoentjes van Fitz Kidz. Deze heeft ze buiten aan. Binnen loopt ze op haar blote voeten of met anti-slip sokken.

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn meisje heeft de shoesme babyproof schoentjes,die zijn erg lwuk,zacht en soepel. Laat haar ook zo veel mogelijk op blote voetjes kruipen,staan en langslopen. Maar buiten hebben ze wel wat nodig aan hun voetjes.

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Het is gelukt. Bij Scapino waren veel schoenen 2e voor 1 euro, dus heb voor 24 euro 2 paar schoenen :)

Deel Deze Pagina