Hallo Dames, Ik wil deze zwangerschap graag een gipsbuik maken, ik wil graag wat inspiratie opdoen kwa design! dusssss kom maar op met foto's van jullie mooie gipsbuiken! Ik zit te denken aan mozaïek in glas of met kleurtjes of met kant maar ben heel erg benieuwd naar hoe andere dames hun gipsbuik hebben versierd. En met hoeveel weken is hij het mooist te maken?
Ik heb m met 35 weken gemaakt. Ik kon niet lang staan want voelde t bloed naar mn voeten gaan en viel ook 2x bijna flauw. Dus of van te voren echt goed eten en niet te warme ruimte of half liggend de gips buik maken. Ik had mn handen erbij maar daar heb ik wel spijt van. Je handen worden erg groot door t gips en door de gleuven tussen je vingers kan je daarom geen mozaïek erop doen. Ik vind t heel mooi als je 1 schouder erbij pakt. Ivm herkenning post ik hier niet mn gips buik.
Ik heb toevallig gister gipsbuik gemaakt... Maar nog niet versierd.. Maar mijn idee was om de buik te gaan decopatchen.. Niet te moeilijk en kan erg mooi .. Google maar..-> gipsbuik decopatch. Mozaïek wordt bij mij toch niks dus ik kies voor iets makkelijkers maar ook mooi.. Ander idee was geboortekaartje erop laten schilderen, maar daar zit wel weer een prijskaartje aan vast.. Succes!