Pijn bij schaambot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tiara, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiara

Tiara Actief lid

1 feb 2014
    126
    0
    0
    Ik heb sinds twee weken erg last van mijn onderrug ( stuitje voornamelijk ) nu heb ik gehoord dat dit wel vaker voorkomt tijdens de zwangerschap.. Alleen heb ik nu sinds een paar dagen erge pijn bij/rond mijn schaambot.
    Ik vroeg mij af of er meer dames zijn die hier last van hebben en waar dit aan zou kunnen liggen.
    Laatste dagen ook redelijk moeite met lopen af en toe voornamelijk als de rugpijn ook wat heviger is en ik tegelijk last heb van de pijn aan de voorkant bij het schaambot..

Hoor het graag!
    Liefs

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik denk je bekken..

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Indalen? Heeft je VK al gezegd of je kindje al ingedaald is? Ik weet wel dat toen het indalen eenmaal bezig was en daarna, ik lastiger liep, echt zo'n waggel, en dan voel je idd soms (bij de een vast meer dan bij de ander) dat bot daar onder. Daar ligt het hoofdje dan min of meer tegenaan. Ik zou het aan je VK vragen, of het inderdaad die plek is waar je ook nu last hebt. In ieder geval gewoon lekker rustig aan doen, neem pauze waar nodig! Laatste loodjes!

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Is de kleine al ingedaald? Hier heb ik die pijn sinds is ingedaald bij me schaamrood en stuitje en van ondere alsof het gekneusd is mijn Vk zei dat komt daardoor.Zou dat is na vragen aan jouw Gyn/vk

5. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Was bij mij echt bekkenpijn, maar ik had het wel al wat eerder qua zwangerschapstermijn. Bekkenfysiotherapie heeft me er goed bij geholpen. (Cecile Röst methode)

6. Tiara

Tiara Actief lid

1 feb 2014
    126
    0
    0
    Volgens de vk was de baby al wat ingedaald.. Voelt inderdaad precies alsof het gekneusd is van onder af en toe.. Niet echt een drukkend gevoel maar echt heel beurs

7. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook dezelfde klachten. Ik heb vooral moeite met opstaan vanuit bed of stoel...Als ik maar eenmaal in beweging ben dan gaat het.... niet als een kiviet maar meer als een pinguin.... haha en lang houd ik het niet vol.... was vandaag bij dat ik weer bij de auto was na een boswandeling van 30 min in slakkengang, omdat de oudste over elke omgevallen boom wou lopen...
    Vk gaf bij mij aan dat het de banden zijn..... geen idee of mijn kleine al ingedaald is maar bij de laatste echo 2 weken geleden zat het koppie al mooi laag....
    Morgen weer controle zal is vragen.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Was bij mij mijn bekken.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb dat sinds 5 dagen denk ik, elke dag, het is net alsof iemand mij een knietje heeft gegeven, zo'n beurs gevoel echt alleen aan mijn schaambot :(

Als ik zit of lig voel ik niks maar ga ik lopen dan voelt het echt niet prettig, net alsof ik er een giga blauwe plek heb maar dat is gelukkig niet zo.

Neem aan dat dat niet indalen is want ben pas 20 weken.

10. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik heb dat ook sinds een dikke week...
    Vreselijk beurs en drukkend gevoel..
    Vanavond weer controle dus benieuwd of het indalen is of toch mijn bekken wat ik niet hoop...

Deel Deze Pagina