een dik jaar van de pil af, nog steeds onregelmatig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jamejozie85, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb even een vraagje ik had het al ergens anders neer gezet, maar daar kreeg ik geen reactie dus nu probeer ik het hier,

ik ben nu een jaar en vier maanden geleden gestopt met de pil, drie jaar aan de pil geweest. maar nu zijn mijn cyclussen nog steeds onregelmatig, van het afgelopen jaar tot nu zijn :
    2009 :
    1e cyclus = 32 dagen
    2e cyclus = 33 dagen
    3e cyclus = 44 dagen
    4e cyclus = 37 dagen
    5e cyclus = 36 dagen
    6e cyclus = 48 dagen
    7e cyclus = 47 dagen
    8e cyclus = 42 dagen
    9e cyclus = 29 dagen
    10e cyclus = 34 dagen
    11e cyclus = 30 dagen

de laatste periode ben ik de datum vergeten te noteren (ivm verhuizing :Dbeetje blond;))

daarbij is de aanvang soms ook heel wisselend, de ene keer 2 a dagen van te voren buikkrampen, en dan langzaam opbouwende chaos:D de andere keer volledig spontaan in een keer superchaos
    de andere keer je af vragen of je wel ongi bent, omdat het eigenlijk niks voorstelde. de ene keer 6 a 7 dagen, maar 3 dagen komt ook voor..

Nu is mijn vraag : is het normaal dat dit zo lang kan zijn tot hier een beetje regelmaat inkomt??

alvast bedankt voor de reacties
    groetjes jamejozie

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    het kan heel lang duren voor je cyclus weer normaal is...maar had je voor de pil wel een regelmatige cyclus?

niet iedereen krijgt een regelmatige cyclus kan ook zijn dat je onregelmatig blijft...heb wel gelezen dat er middelen zijn om een regelmatige cyclus te krijgen, volgens mij is dat clomid.

maar je kan natuurlijk ook gaan temperaturen of ovutest gebruiken om erachter te komen waneer je ie is!

succes!

x

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai
    Volgens mij ben je na een jaar toch echt wel ontpilt.
    Ik heb het vermoeden dat je onregelmatig ongie blijft. Kan je niet veel aan veranderen, kijk maar naar mijn onderschrift, blijf ook maar onregelmatig.
    Wij vrijen vanaf cyclusdag 14 tm dag 28 om de dag. zodat we de eisprong niet missen.
    Maar helaas zijn we nu ook al in de 10e maand aanbeland pfff

4. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij en een paar vriendinnen heeft acupunctuur geholpen om het weer een beetje geregeld te krijgen. Het helpt om je hormoonhuishouding wat in toom te houden. Natuurlijk zijn er ook medicijnen, maar dit is een onschuldig iets wat je er bij kan helpen. Na 2x acupunctuur was ik zwanger wie weet heeft t dus echt invloed gehad.

gr.

5. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

dat wordt voor ons zowieso erg moeilijk, me vriend werkt door de weeks overver....:(maandagochtend gaat hij weg en donderdagavond komt ie thuis:(

:) ehh ik heb eigenlijk geen idee meer, volgens mij wel, maar heb het niet ergens genoteerd ofzo, dat boeide me vroeger eigenlijk niet zoveel :D was voornamelijk lastig in de zomer of met zwemwedstrijden;)

daar gaan we nu dan mee beginnen. hopen op snel succes, overal om me heen gebeuren nu "ongelukjes". begin te merken, IK WIL OOK!!;):D maar gelukkig ben ik hier niet alleen, ook voor iedereen succes

Deel Deze Pagina