hoe lang moet ik nu nog wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hairdresser, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik ben een 8 weken geleden met mijn pil gestopt.
    heb daarna gewoon een pil bloeding gehad en daarna tot nu niet meer.
    ik heb afgelopen maandag geklust.
    ik weet dus nu niet wanneer ik ongi moest krijgen.
    hoe lang moet ik nu wachten voor ik kan testen.de bevruchte eicel doet er toch eerst 7 tot 9 dagen om in de baarmoeder zich in te nestelen en daarna geeft het toch pas het hormoon hcg af.
    heb wel pijnlijke tepels/borsten. en mijn stemming hmmmmm opgefokt van binnen zeg maar net of mijn hormonen op hol zijn geslagen.
    mijn moeder is van mij en mijn zus 2 keer gelijk zwanger geraakt en mijn zus ook gelijk bij allebij in een keer.
    heb ik dan ook misschien geluk of heeft het niks met elkaar te maken.
    ik hoop op andwoord
    liefs esther

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Misschien heb jij die geluk ook, maar ik denk ook dat het 'ontpillen' kan zijn.

Je kunt hiervoor de zoekfunctie gebruiken om er veel over te lezen.

Succes :)

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik ben ook gestopt met de pil zo'n 2 mnd geleden, maar nog steeds geen menstruatie gezien :rolleyes:
    Ik ben volgens mij ook nog gewoon aan het ontpillen, hopelijk komt de menstruatie snel.

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    maar roses heb je wel geklust in die tussen tijd

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    als je denkt dat het raak is moet je een test doen meid! na acht weken kun je echt wel spreken over overtijd zijn, mocht de test negatief zijn dan kan je aan het ontpillen zijn!
    succes

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    maar ik heb aleen maandag geklust dus nu zo 7 dagen geleden
    het bevruchte eitje is toch tegen dag 7 of 9 pas in de baarmoeder genesteld en dan geeft het pas hcg hormoon af toch

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    alleen afgelopen maandag geklust in de afgelopen 8 weken!?!? heb je ovulatie testen gebruikt om te weten wanneer je ei geweest is dan??? maar je kan natuurlijk door het ontpillen een lange cyclus hebben en daardoor een laat ei, dan zou ik 11 tot 16 dagen na het klussen wachten met testen, maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje een vreemd verhaal/vraag

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoezo vreemd dan.
    kijk ik heb het wel gedaanmaar dan veilig en afgelopen maandag dan niet omdat we er voor gingen dus vanaf nu zonder voorbehoedsmiddelen te doen. maar ik heb 7 a 8 weken mijn laatste pilbloeding gehad zegmaar en nu ben ik nog niet ongi en ook slik ik de pil dus 8 weken niet meer.(vanaf na mijn menst dus niet)

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nee geen ovlu test gedaan maar voor dat we geklust hebben had ik wel elke keer last onder in mijn buik net of ik ongi werd daarna ook nog een dag en nu helemaal niet meer

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat je cyclus nu al 7 a 8 weken geleden je pilbloeding hebt gehad kan als je gestopt bent met de pil, dan kan het allemaal langer duren voor alles weer 'normaal' op gang komt zeg maar. als je zegt dat je afgelopen maandag voor enige keer onveilig gevreeen hebt dan kan het natuurlijk altijd zo zijn dat je ei misschien net geweest is en die bevrucht is maar als je niet weet wanneer je ei geweest is dan wordt de kans met 1 x onveilig vrijen wel klein dat je bevrucht bent.
    hat kan natuurlijk altijd maar als je niet weet of je die dag ook je ei hebt gehad heeft het geen zin om te gaan tellen wanneer je positief zou kunnen testen.

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dus gewoon maar even afwachten dan maar.ik denk zelf wel vlak voor dat we gevreeen hebben dat ik mijn ei heb gehad zo voelde het ook en ook aan mijn afscheiding te zien.
    ik denk dat het ook wel snel is dan maar ja je weet maar nooit.
    thanx

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dan kan je tussen de 11 en 16 dagen na je ei een test doen. ik hoop voor je dat je zwanger bent meid!! succes

Deel Deze Pagina